UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

srijeda, 2. ožujka 2016.

Stipe Petrina: Sudbena vlast je uzrok svog zla u Hrvatskoj




"USKOK i DORH su legla institucionalnog legaliziranog kriminala, umjesto prave borbe protiv korupcije, oni su izvorna i jedina brana koja štiti institucionalizirani organizirani kriminal.Ovom Saboru sam u milijun navrata pisao o svim slučajevima, trudeći se i vjerujući kao građanin i dragovoljac da ova zemlja živi na pravnim temeljima, posebno sam razočaran saborskim Odborom za pravosuđe", rekao je.





Saborski zastupnik Stipe Petrina održava press konferenciji na temu hrvatskog pravosudnog sustava.

Tijek konferencije pratite na dnevno.hr:

11:29 Petrina je odgovorio na pitanje o tome koliko je dosad platio u postupcima.
“Dosad sam platio gospodinu Branku Peraru, bivšem načelniku PU šibensko-kninske i ravnatelju za zatvorski sustav do 2011. godine nekih 10.000 kuna. I 50.000 kuna u ovom s Majom Šupe, što je naraslo na 70 tisuća”, kazao je.

11:26 “Sudstvo je umreženo, iskusio sam ja to, radni tjedan vam bude krim policija, DORH i sudske rasprave, to vas ubije. Sada vide da u kaznenim predmetima, u kojima treba dokazati da je bez sumnje, odustaju od kaznenih prijava. Ali sad se ide na ekonomsko uništavanje, kad vas uhvate policija, odvjetništvo i sud vi nemate šanse. Osude vas u prvome ročištu, ako nećete uzeti advokata i to napraviti to i to, osudit će vas. Kad ja tražim izuzeće sutkinje i da se snimaju rasprave, to se odbija, a oni onda upišu u zapisnik ono što oni hoće, kakav utjecaj imam ja na zapisnik? Nikakav”, navodi Petrina.

11:22 “Ja sam u 15 godina što sam na lokalnoj političkoj sceni skupio 622 kaznene prijave, od toga sam osuđen u 2 postupka”, kaže Petrina.

11:15 “USKOK i DORH su legla institucionalnog legaliziranog kriminala, umjesto prave borbe protiv korupcije, oni su izvorna i jedina brana koja štiti institucionalizirani organizirani kriminal.Ovom Saboru sam u milijun navrata pisao o svim slučajevima, trudeći se i vjerujući kao građanin i dragovoljac da ova zemlja živi na pravnim temeljima, posebno sam razočaran saborskim Odborom za pravosuđe”, rekao je.

11:10 Petrina je naveo suce koji ne obavljaju posao u skladu s profesionalnim uzusima. Neki od prozvanih sudaca od strane Petrine su Goran Stošić, Ivo Vukelja i Sanibor Vuletić, predsjednik Županijskog suda u Šibeniku.
“Gospodo suci, ja sam ljut na vas jer se sudbena vijeća u drugom stupnju ne održavaju, uzimate pare i potpisujete se, a građani to ne dobivaju, koji imaju pravo na to. Dokaz je to da se ne dobivaju zapisnici na tim stupnjevima. Ja pokušam doći do tih zapisnika jer me zanima. Smatram da je svih 13 sudaca sa Županijskog suda upleteno u nezakonite radnje s presudama”.

11:00 “Hrvatska nije pravna država, jednostavno jer sudbena vlast je najveća koruptvina zapreka funkcioniranju pravne države, suci se osjećaju kao bogovi, nitko im ne može ništa, oni mogu preispitivati, raditi šta im je volja, nitko ih ne proziva jer je bilo šta pritisak na sudbenu vlast.
Sudbena vlast je uzrok svog zla koje se događa u RH, i neimaština, blokirani, krediti, sve je to posljedica nefunkcionalne pravne države. Krivim sudbenu vlast”, kaže Petrina.

( izvor dnevno.hr /uredio anonymous )

1 komentar: