UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

srijeda, 12. srpnja 2017.

PREŠUĆENI VELIKI PROSVJEDI! I IRSKA JE NA NOGAMA: Ne žele plaćati vodu jer je njihova!




Žele vas u pokornosti, zato i šute!
Europa je na nogama, potpuno destabilizirana. Ljudi se bude, prosvjeduje narod protiv naroda, i narod protiv korporacija – oligarhije koja je u potpunosti prevladala. Mediji sve prešućuju. Kreiraju stvarnost koja to nije. Masovni mediji skreću pažnju s ulica Europe na kojima vlada kaos. Osim imigranata, diljem Europe prosvjeduje se protiv Europe, protiv njene robovlasničke, kamatarske politike. Europe koja oduzima suverenitet državama, Europe koja to odavno nije. U javnosti se pokušava progurati neki lažni mir, a prikazuju se stvarnosti koje to odavno nisu. Ne, Europljani nisu mirni. Oni gore.
Oni shvaćaju da se zavjere ostvaruju, da ih se pravi budalama da im se želi naplatiti nešto što je njihovo .. i samo njihovo. Prešućen je veliki višednevni prosvjed u Dublinu. Promet je blokiran, a preko 80 tisuća ljudi prosvjedovalo je protiv ‘plaćanja vode’. Irska, baš kao i Hrvatska leži na vodi, na pitkoj vodi, međutim ta voda je nestala. Ona je privatizirana kao i u Hrvatskoj. U Hrvatskoj se nitko ne buni, a u Dublinu blokiran je cijeli centar grada i obustavljen je gradski prijevoz. To se zove ‘obrana nacionalnih interesa’, jer što može vrhuška protiv države – ljudi.
Zato nam i prešućuju prosvjede, a Dnevnike pune nevažnim stvarima, da ostanemo u poslušnosti, pokornosti – pred okupatorima. Da ne znamo pravu zbilju pobune, neslaganja, pravu zbilju otpora, naposljetku i same demokracije.


Irci ne prosvjeduju prvi put. Na stotine tisuća ljudi diže se na svaki mig demokracije. Od subote oni prosvjeduju protiv plaćanja vode, a što mi činimo? Znamo li di je naša voda? Znamo li da kada je građanima Gunje bila potrebna pitka voda, da je mi nismo imali? Da smo prodavali ‘Todorićevu’ vodu? Mi, Hrvatska koja je obasuta nevjerojatnim kolićinama vode morali smo plaćati vodu za svoje sugrađane? Znamo li to? Zašto šutimo? Jednog dana kada ‘privatizatori’ zavrnu pipu, ‘jer tko ima vodu i sjeme ima i čovjeka’ što ćemo onda reći? Ništa, tada će biti kasno za svaki oblik demokracije – glasa.

UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U NASTAVKU

( izaberite željeni iznos i kliknite na Buy Now nakon čega će vas prebaciti na paypall )
Zahvaljujemo na
 
 

DONATORI HVALA VAM!

GAYATRI ČAKLOVIĆ-HRV 1$
  • IVAN BRATIC-HRV 1$
  • ROBERT GRGETIC-HRV 5$
  • MATEA LACMANOVIĆ-HRV 5$
  • SANDRA BULIC-HRV 5$
  • MIODRAG VOJNIKOVIC-HRV 1$
  • ILIJA MARIĆ-HRV 1$
  • ADO BOSAK-BIH 1$
  • DAMIR PUCIC-USA 5$
  • IVAN KOVAČEVIC-AUSTRALIA 10$
  • VEDRAN RUNIC-GERMANY 5$
  • MARINA SUSTER-AUSTRIA 1$
  • NIKOLA POSAVEC-HRV 1$
( izvor dnevno.hr ) 

Broj komentara: 6:

  1. A da li su za podizanje svijesti isto potrebne donacije ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav prijatelji, ja sam Maria Guadalupe, tu sam da pomognem svima informirati o svemu što sam doživio na mreži kada sam tražio zajam. Izgubio sam puno novca tražeci kredit dok nisam upoznao VLADIMIR FINANCIJSKU INVESTICIJU. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamati od 2%. Ako vam treba kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da se savjetujete i obratite joj se putem e-maila: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com) ili
    Kontaktirajte WhatsApp: +16014560144 za kreditni zahtjev, hvala na vašem vremenu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav Prijatelji su Maria Guadalupe, ovdje sam kako bih informirao sve što sam doživio online kada sam tražio kredit. Izgubio sam mnogo novca tražeci zajam dok nisam upoznao VLADIMIRA FINANCIAL INVESTITORA. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamatnoj stopi od 2%. Ako trebate kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da poslušate moj savjet i kontaktirate je putem e-pošte: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)
    Kontaktirajte putem aplikacije WhatsApp: +16014560144
    za vaš zahtjev za kredit, hvala na slušanju

    OdgovoriIzbriši
  4. BOŽIĆNI PROMO PERIOD Ponuda za kredit za kamate od 2% primjenjuje se u osobi) (vladimirafinancialinvestment@gmail.com.

    Pozdrav svima, trebate li zajam za rješavanje svih svojih financijskih problema u ovoj godini? Sve što trebate učiniti je raditi s našim uvjetima i bit ćete financijski stabilni u ovom BOŽIĆNOM PROMO PERIODU. Želim da znate da vas možemo izabrati za jednog od naših vrijednih klijenata u BOŽIĆNOM PROMO PERIODU. Naša je dužnost da za ovu i božićnu sezonu osiguramo siguran rad za vas i vi ćete biti odgovorni samo za osiguranje vašeg kredita kako bi mogli sigurno dobiti naše klijente Nudimo sljedeće vrste kredita Osobni zajmovi (sigurni i ne osigurani) Poslovni zajmovi (sigurni i ne osigurani)

    Zajam za konsolidaciju - program s kovanicama s malim ili nultim vrijednostima dostupan po kamatnoj stopi od 2%. Dođite svi i prigrlite ovaj BOŽIĆNI PROMO PERIOD.

    PRVE POTREBNE INFORMACIJE ZA PRIJAVU KREDITA:

    Puno ime:
    Zemlja:
    Grad:
    Dob: Početna adresa Kontakt brojevi telefona:
    Potrebni iznos:
    Trajanje zajma:
    Namjena zajma:
    Bračni status:
    Spol:
    hvala i blagoslovljen Bog.
    WhatsApp + 16014560144
    Kontaktirajte EMAIL: vladimirafinancialinvestment@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.
    Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši