UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

subota, 11. lipnja 2016.

ISTOK ZEMLJE IDE U KONCESIJU - JE LI ZATO ISELJAVANA SLAVONIJA?



Prije dva dana Vlada je na dosad vjerojatno najneobičnijoj sjednici u povijesti hrvatske demokracije, donijela, na iznenađenje mnogih, nekoliko vrlo važnih odluka. Jedna od njih je i odluka o davanju suglasnosti na ugovore o istraživanju i podjeli eksploatacije ugljikovodika na šest istražnih prostora u kontinentalnom dijelu Hrvatske.
Nastavno na to, ministar gospodarstva, Tomislav Panenić danas jepotpisao Ugovore o istraživanju i podjeli eksploatacije ugljikovodika s predstavnicima INA-e koja je dobila koncesiju na jedan istražni prostor te s predstavnikom kanadske tvrtke Vermiliona Energy koja je dobila koncesiju na četiri istražna prostora. 'Ovi ugovori su vrijedni zato jer se događaju u krajevima Hrvatske koji su tražili investicije', rekao je ministar Panenić te najavio je natječaje za novih deset polja već moguće i u srpnju 2016. godine, možda vrijedne i do milijardu kuna. 'Želim da energetski sektor postane naša uzdanica u gospodarskom razvoju', dodao je Panenić.
'Kao što sam rekao na početku madata, moj glavni prioritet je gospodarski oporavak Hrvatske i stvaranje pozitivne investicijske klime', rekao je na početku obraćanja Tihomir Orešković dodavši kako će Ugovori o istraživanju i podjeli eksploatacije ugljikovodika osigurati pola milijarde kuna novih ulaganja. ''Taj iznos može biti puno veći ukoliko se pronađe više nafte i plina. Ovo je potvrda da je energetski sektor strateški važan za gospodarski oporavak Hrvatske', rekao je premijer Tihomir Orešković.
A budući da su spomenuli i kako će nafta, ukoliko je se pronađe, biti prerađivana u hrvatskim rafinerijama, Oreškovića su pitali kakva je budućnost sisačke rafinerije u tom kontekstu? Na pitanje je ipak odgovorio Inin Zoltan Aldott koji je rekao da u slučaju da Ina i Vermion pronađu neku naftu, prerađivati će ih naša rafinerija.
Ministra Panenića pitali su i je li se definitivno odustalo od istraživanja i eksploatacije ugljikovodika u Jadranu. 'Mogu potvrditi da istraživanje nafte u Jadranu nije prihvatljivo. Nafta se neće istraživati u Jadranu', rekao je Panenić.

Istraživanje i eksploatacija ugljikovodika na istoku Hrvatske

Naime, u srpnju 2014. godine otvoreno je prvo javno nadmetanje za istraživanje i eksploataciju ugljikovodika na kopnu na koje je bilo ponuđeno 6 istražnih prostora na području Drave, Save i istočne Slavonije, veličine od 2100 do 2600 kvadrata. Po završetku nadmetanja dozvole za istraživanje i eksploataciju dobile su INA (za istražni prostor DR-02), nigerijska tvrtka Oando Plc (za istražni prostor DR-03) te kanadska tvrtka Vermilion Energy (za istražne prostore DR-04, SA-08, SA-09, SA-10).
Nakon dobivanja dozvola započeli su pregovori s ponuditeljima nakon čega je Vlada ovlastila minstra gospodarstva Tomislava Panenića da i potpiše ugovore s ponuditeljima.
Vlada RH je ove projekte klasificirala kao projekte od strateškog značaja, a koncesija traje ukupno 30 godina - 5 godina traje razdoblje istraživanja, a ukoliko se dođe do komercijalnog otkrića počinje razdoblje eksploatacije u trajanju 25 godina.
Samo u okviru aktivnosti istraživanja ugljikovodika na kopnu predviđaju se investicije od 88 milijuna eura, dok se mogući neto prihodi za državni proračun ukoliko dođe do eksploatacije, zavisno o dokazanim rezervama nafte i plina, procjenjuju između 3,4 mlrd HRK i 6,8 mlrd HRK na godišnjoj razini, tvrde u Agenciji za ugljikovodike.
U Agencije ujedno ističu i kako se strateški značaj ovih projekata očituje u činjenici da eksploatacija nafte i plina može osigurati energetsku sigurnost i neovisnost Republike Hrvatske te donijeti značajne koristi cjelokupnom gospodarstvu. Naglašavaju i postizanje stabilnosti opskrbe energentima, kao i razvoj direktne i indirektne industrije. Očekuje se da će investicije u istraživanje i eksploataciju nafte i plina biti pokretači lokalnog gospodarstva u smislu angažiranja lokalne industrije i dobavljača te otvaranja novih radnih mjesta.

Nezavisni saborski zastupnik Stipe Petrina reagirao je na potpisivanje Ugovora o istraživanju i podjeli eksploatacije ugljikovodika s predstavnicima INA-e koja je dobila koncesiju na jedan istražni prostor te s predstavnikom kanadske tvrtke Vermiliona Energy koja je dobila koncesiju na četiri istražna prostora.


Stipe Petrina referirao se na davanje koncesije zemlje u Slavoniji stranim tvrtkama kao na pohod jahača apokalipse na Slavoniju. Evo što je Petrina napisao na svojem Facebook profilu.
"ČETIRI JAHAČA APOKALIPSE U POHODU NA SLAVONIJU
Prvi jahač TIHOMIR OREŠKOVIĆ nije došao na na bijelom konju, ali svakako je "osvajač" koji ima misiju podrediti nas stranim interesima.
Drugi jahač TOMISLAV PANENIĆ ima za cilj uništi mir na slavonskoj zemlji, nastaviti rat kojeg je započeo prvi jahač u interesu korporacija a na štetu domaćeg čovjeka
Treći jahač IVAN VRODLJAK koji će već odlukama prijašnje Vlade pokorenoj Slavoniji donijeti glad i bolest. U ruci drži vagu kao znak hrane koju mjereći oduzima i uništava. Jaše govoreći: "jednu hrpu pšenice za groš, tri hrpe ječma za groš, a ulja i vina neće biti"
Četvrti jahač "Smrt" to smo mi svi koji smo beskrvni i bljedunjavi i radi kojih nam država truli!"

Ivan Lovrinović, koji je u petak objavio da više nije u Mostu i da je član Kluba nezavisnih zastupnika, komentirao je na Facebooku potpisivanje ovoga ugovora.
'OSAM MILIJARDI KUNA
Što veća politička kriza premijer Orešković brže prodaje državnu imovinu. Danas je potpisan ugovor o bušenju kontinentalne Hrvatske za eksploataciju nafte. Koliko košta ta koncesija nije navedeno i kakve će sve učinke proizvesti.
No, važno je ovom prigodom naglasiti da država do sada nije naplatila oko 8 milijardi kuna za prethodno odobrene koncesije među kojima su i one za vađenje mineralnih sirovina gdje spada nafta i plin.

Umjesto da je najprije Vlada istražila dugove i dužnike ona ide preko toga, dok će građanima za sitni dug odrezati kaznu.
Posebno se ne treba upuštati u odobravanje koncesija INA_MOL-u dok se ne riješe problemi. Odnosi MOL-a s INA-om nisu partnerski iako se ta riječ često koristi.
Ponavljam, nije naplaćeno osam milijardi kuna za koncesije!!!', napisao je Ivan Lovrinović.


( izvor dnevnik.hr / uredio anonymous ) 

Broj komentara: 14:

  1. Da, dobro se sječam kad je Aldott odgovorio na pitanje sudbine rafinerije u Sisku i rekao je kako je u tekstu navedeno da če u slučaju pronalaska nafte ista biti prerađivana u našoj rafineriji dakle ne u NAŠIM (Rijeka i Sisak ) nego jednina a to je jasno Rijeka i debilni novinar je zadovoljan i nema podpitanja -toliko o tome kako je lako samo sa jednim slovom prevariti nesposobnjakoviča ali naprosto nije za vjerovati kakav smo mi narod jer šta i kako sve to opisati kad znamo da ako te netko prevari jednom onda si naivan ako to učini dva puta onda si budala ali ako te netko na isti štos digne treči put onda je jasno da si idiot i opet če glasanje biti isto i za iste a jedini način je da ih se rastjera i sve ove njihove fotelje pobaca kroz prozor iz njihovi pozlačeni dvora al ništa od toga jer rekosmo kakav je to narod !Pa pa luzeri kopajte po kontejnerima neizlazite na izbore a ak vam je dosadno dajte malo pokopajte i po prošlosti vaše nove ministrice vanjski poslova i sve če vam biti jasno koga ste si doveli na vlast i bolo bi dobro da netko otkrije gdje vam je idil Glogoški i njegova hrabra ekipa možda puni plinske boce u Rijeci jer ih u Sisku nikada više neče puniti a i dajte mučnite mozgom i dali Plenkovič nije prije izbora u Sisku obečao da se rafinerija neče zatvoriti !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav dame i gospodo.
      Moje ime je Susan Benson, zajmodavac sam i također financijski savjetnik. Ako vam je potrebna financijska stabilnost, ja sam prava osoba za kontakt, ne pozajmljujem samo novac, dajem i financijske savjete bilo kome. Moj glavni prioritet je vaša financijska stabilnost, slobodno mi pošaljite poruku i bit ću vam na usluzi 24 sata.

      Ako vam je hitno potrebno financijsko pojačanje, ja sam prava osoba za kontakt, dajem sve vrste zajma, bilo da se radi o ličnom zajmu, komercijalnom zajmu ili trebate zajam iz bilo kojeg drugog razloga, savjetujem vam da kontaktirate moju firma putem adrese {Email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ili mi direktno pošaljite poruku na WhatsApp putem: +447903159998} i primite odgovor u trenu.

      Moja firma je sveobuhvatna firma za finansijske usluge koja je posvećena tome da vam pomogne u poboljšanju dugoročnog financijskog uspjeha.

      Značajke i korist;
      ✓ Možete podnijeti zahtjev za kredit bilo kad i bilo gdje.
      ✓ Možete posuditi od 1.000 do 20 miliona evra
      ✓ Primite zajam u roku od 24 sata.
      ✓ Značajna kamatna stopa od 3,0%
      ✓ Dobijate šansu za odabir datuma otplate, bilo tjedno, mjesečno ili godišnje u trajanju od 1-30 godina.
      ✓ Jednostavna internetska aplikacija.
      ✓ Personalizirane smjernice i stručnost.
      √ Financijsko savjetovanje

      Da li vam je toliko teško dobiti kredit od lokalnih banaka ili drugih finansijskih instituta? A zabrinuti ste da nećete moći dobiti kredit? ne brinite više, jer moja je kompanija pomogla brojnom broju pojedinaca i organizacija koji se suočavaju sa financijskim teškoćama u cijelom svijetu. Kada se prijavite za nas, prijavljujete se pouzdanoj kompaniji koja brine o vašim finansijskim potrebama. Vi ćete biti zbrinuti tokom celog procesa.

      Za više informacija o našoj ponudi zajma, molimo pošaljite nam vaš zahtjev za kredit putem:
      Email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
      WhatsApp: +447903159998

      Što se tiče finansiranja, trenutno smo najbolja opcija. Ne grešite ako nas ignorišete, kontaktirajte nas odmah i započnite.

      Izbriši
  2. Ulaskom skoro svih političkih subjekata u EU prihvatili ste lisabonski ugovor! Čemu se sada čudite?

    OdgovoriIzbriši
  3. Kada sam upozoravala i govorila... postala sam dosadna... ma što stalno pričaš o sadnji 'mrkve' ... ali ako sam ja kao mali čovjek osjetila da nekomu ne treba niti jedan čovjek da ostane na tlu Slavonije... da zaore traktor na početku brazdu i da ide bez smetnje do granice do granice... i što se to ne dešava, pitanje vremena? ako preuzmu zemlju od Agrokora... što preostaje malom čovjeku nego dok je vremena da se ne izgubi u pustoši Slavonije ... i da pronađe na žalost neko drugo mjesto za življenje... i Dalmacija koja gori... ma ništa nije slučajno... sve sa planom i dobro im ide... das Slavonija, sutra izvori vode (već dio je pod koncesijama) ... koja su za par kuna data na korištenje ... Dao Bog da im se zlo vrati koji su učinili i koji čine svome narodu...

    OdgovoriIzbriši
  4. Poslije kad se dogodi revolucija, i narod otme koncesionarima nepoštenim pogodbama stečena sredstva, opet će libertarijanci KMEČATI da se ne poštuje zakon i da se poduzetnicima otima privatna imovina.

    OdgovoriIzbriši
  5. Što to "Istoku Hrvatske", vrijedi, kada novac opet ide u Zagreb, a "Istok Hrvatske", novac od Zagreba, ili uopđe ne dobije ili dobije na kapaljku.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sramota hrvatske države ponaša se kao maćeha

    OdgovoriIzbriši
  7. zdravo
    Ja sam privatni zajmodavac i financijski zastupnik, koji pruža zajmove za osobne potrebe i za financiranje korporacija. Da li vam je potreban neposredan zajam da biste očistili dug ili vam je potreban kapitalni zajam za poboljšanje vašeg poslovanja? Jesu li vas druge banke i financijske agencije odbile ? Trebate li zajam za objedinjavanje ili zalaganje obveza, više ne tražite jer smo mi ovdje da sve vaše financijske probleme pretvorimo u nešto prošlo. Zadovoljstvo kupaca naš je cilj kada se prijavite kod nas, prijavljujete se u pouzdanu tvrtku koja uzima brinite o svojim financijskim potrebama. Mi ćemo se brinuti za vas tijekom cijelog procesa. Uvijek ćemo dati sve od sebe kako bismo utvrdili kada se možete u potpunosti vratiti, uzimajući u obzir trenutnu vašu osobnu financijsku situaciju i zatim na odgovarajući način postavite rodovnicu za otplatu kredita; Uzimanje osobnog zajma iz globalnog financijskog fonda je jednostavno: pošaljite nam e-mail na EVAPEDRO51@GMAIL.COM

    OdgovoriIzbriši
  8. Tražite li vrlo prave kredite po povoljnoj kamatnoj stopi od 2%, temeljene na povoljnim uvjetima kredita?
    Trebate li zajam za podmirivanje duga ili plaćanje računa? Jeste li cijelo vrijeme bili odbijeni sa svojim bankama i drugim financijskim institucijama, samo zato što imate nizak kreditni rejting? Trebate li zajam ili financiranje iz bilo kojeg razloga, kao što su:
    * Krediti
    * Krediti za nekretnine
    * Poslovni zajmovi
    * Hipotekarni krediti
    * Zajmovi kod kuće
    * Zajmovi za konsolidaciju duga
    * Osobni zajmovi
    Zadovoljstvo kupaca naš je cilj kada se prijavite kod nas, prijave se u pouzdanu tvrtku koja se brine za vaše potrebe financiranja. Mi ćemo se brinuti za vas tijekom cijelog postupka. Pošaljite nam poruku na: NIKITAMARKOVIC99.COM

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav prijatelji, ja sam Maria Guadalupe, tu sam da pomognem svima informirati o svemu što sam doživio na mreži kada sam tražio zajam. Izgubio sam puno novca tražeci kredit dok nisam upoznao VLADIMIR FINANCIJSKU INVESTICIJU. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamati od 2%. Ako vam treba kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da se savjetujete i obratite joj se putem e-maila: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com) ili
    Kontaktirajte WhatsApp: +16014560144 za kreditni zahtjev, hvala na vašem vremenu.

    OdgovoriIzbriši
  10. DOBRO DAN MOJI LJUDI Hrvatske

    ISPITIVANJE O KAKO DOBITIM ZAJAM DA KUPIM KUĆU OD NEKRETNINE I ŽENE
    KREDITNO PODUZEĆE POZOVITE DAVID PAMETNO DRUŠTVO ZA KREDIT. Danas sam VELIKO SREĆAN I
    BOG BLESS DAVID PAMETNO Kreditno društvo.
    ,
    Moje ime je Margarida maria. Dolazim iz grada Abrantes u Portugalu
    Oženjen sam, tražio sam pravu tvrtku za zajam
    u posljednjih 5 mjeseci kupiti kuću
    sve što sam dobio bila je gomila prevare zbog kojih sam ih na kraju vjerovao
    dana, uzeli su mi novac ne dajući ništa zauzvrat, sve
    nada mi se izgubila, zbunio sam se i frustrirao, to nikada nisam htio
    ima li ikakve veze s tvrtkama koje se bave kreditima na internetu, pa sam otišao
    posudite nešto novca od
    prijatelju, rekao sam joj sve što se dogodilo i rekla je da mi može pomoći to
    ona poznaje tvrtku za zajam koja mi može pomoći u bilo kojem iznosu zajma
    potreban mi je s vrlo niskom kamatnom stopom od 2%, da je upravo dobila
    zajam od njih, usmjerila me prema tome kako se prijaviti za kredit
    baš kao što mi je rekla, prijavila sam se za njih
    E-pošta: (davidsmartloancompany1@gmail.com) Nikad nisam vjerovao, ali pokušao sam i ja
    najveće iznenađenje dobio sam kredit u roku od 24 sata, nisam mogao vjerovati,
    Opet sam sretan i bogat i zahvaljujem Bogu na takvom zajmu
    tvrtke poput ove još uvijek postoje na ovim prijevarama na svim mjestima,
    molim vas da savjetujem sve koji su tamo potrebni krediti
    (davidsmartloancompany1@gmail.com) nikada vas neće iznevjeriti, i
    vaš će se život promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte Davida pametna KREDITA
    DRUŽITE se danas i uzmite svoj zajam od njih, Bog blagoslovi pametni zajam Davida
    tvrtku za originalnu ponudu zajma.
     Obavezno kontaktirajte Davidovog pametnog zajma radi svog zajma jer sam ga dobio
    zajam uspješno od ove tvrtke bez stresa...!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav dame i gospodo.
    Moje ime je Susan Benson, zajmodavac sam i također financijski savjetnik. Ako vam je potrebna financijska stabilnost, ja sam prava osoba za kontakt, ne pozajmljujem samo novac, dajem i financijske savjete bilo kome. Moj glavni prioritet je vaša financijska stabilnost, slobodno mi pošaljite poruku i bit ću vam na usluzi 24 sata.

    Ako vam je hitno potrebno financijsko pojačanje, ja sam prava osoba za kontakt, dajem sve vrste zajma, bilo da se radi o ličnom zajmu, komercijalnom zajmu ili trebate zajam iz bilo kojeg drugog razloga, savjetujem vam da kontaktirate moju firma putem adrese {Email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ili mi direktno pošaljite poruku na WhatsApp putem: +447903159998} i primite odgovor u trenu.

    Moja firma je sveobuhvatna firma za finansijske usluge koja je posvećena tome da vam pomogne u poboljšanju dugoročnog financijskog uspjeha.

    Značajke i korist;
    ✓ Možete podnijeti zahtjev za kredit bilo kad i bilo gdje.
    ✓ Možete posuditi od 1.000 do 20 miliona evra
    ✓ Primite zajam u roku od 24 sata.
    ✓ Značajna kamatna stopa od 3,0%
    ✓ Dobijate šansu za odabir datuma otplate, bilo tjedno, mjesečno ili godišnje u trajanju od 1-30 godina.
    ✓ Jednostavna internetska aplikacija.
    ✓ Personalizirane smjernice i stručnost.
    √ Financijsko savjetovanje

    Da li vam je toliko teško dobiti kredit od lokalnih banaka ili drugih finansijskih instituta? A zabrinuti ste da nećete moći dobiti kredit? ne brinite više, jer moja je kompanija pomogla brojnom broju pojedinaca i organizacija koji se suočavaju sa financijskim teškoćama u cijelom svijetu. Kada se prijavite za nas, prijavljujete se pouzdanoj kompaniji koja brine o vašim finansijskim potrebama. Vi ćete biti zbrinuti tokom celog procesa.

    Za više informacija o našoj ponudi zajma, molimo pošaljite nam vaš zahtjev za kredit putem:
    Email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Što se tiče finansiranja, trenutno smo najbolja opcija. Ne grešite ako nas ignorišete, kontaktirajte nas odmah i započnite.

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdrav, prijavite se za brzi i povoljni zajam širom svijeta. Zbog brzog širenja CORONA VIRUS-a (COVID-19) u svijetu, Međunarodne financijske institucije (IFI) koja uključuje Svjetsku banku, Međunarodni monetarni fond, a Međunarodna financijska korporacija i Financijski odbor Europske unije odobrili su neke registrirane privatni zajmodavci nude ne-kolateralni zajam s trenutnom isporukom zajma putem Interneta kako bi se upoznali s pojedincima potrebnim u ovom razdoblju epiderme COVID19. kontaktirajte nas za više informacija. e-pošta: kateloansss@hotmail.com ili WhatsApp: +2348075180625

    OdgovoriIzbriši
  13. Pročitajte moje svedočenje


    Moje ime je Lisa
    . Zivim u Hrvatskoj, drzavljanka sam srbije i danas sam sretna zena i rekla sam sebi da cu svaki zajmodavac koji izbavi moju porodicu iz nase sirote situacije uputiti na njega svaku osobu koja trazi kredit, on dao mi je sreću meni i mojoj porodici, trebao mi je zajam od 60.000 eura da počnem život ispočetka pošto sam samohrana majka sa 3 djece upoznala sam ovog poštenog i BOGA strahovitog čovjeka zajmodavca koji mi je pomogao sa zajmom od 60.000 eura, on je BOŽI Čovjek, ako ti treba kredit i vratićeš kredit javi mu se reci mu da je to gospođa Katica koja te upućuje na njega. kontaktirajte menadžera SKY Experience zajma Mr.A .S .Austin,
    putem e-pošte: ( contact@skyexperienceloan.com ) ili se prijavite na njihovoj web stranici https://skyexperienceloan.com ( skyexperienceloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši