UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

srijeda, 21. lipnja 2017.

EVO ZAŠTO NAŠA DJECA MORAJU UMRIJETI! Samo Vidošević je iz HGK izvukao četiri puta više novca nego što košta lijek za sedmero djece oboljele od neuroblastoma!




Prema navodima potvrđene optužnice bivši šef Hrvatske gospodarske komore Nadan Vidošević, iz te je institucije izvukao najmanje 39 milijuna kuna. Radi se o iznosu koji je čak četiri puta veći od onog koji je potreban za lijek za sedmero mališana koji se u kritičnoj fazi u zagrebačkoj Klaićevoj bolnici lijeće od opakog neuroblastoma!
Za lijek koji bi im možda mogao spasiti živote, ili barem nekima od njih, trebalo bi izdvojiti oko 10 milijuna kuna. HZZO tog novca nema, a po reakcijama ministra zdravstva Milana Kujundžića, nema ni volje da se novac ipak pokuša namaknuti. Infantilnim izlikama o ‘dodatnim provjerama sigurnosti lijeka’ nastoji se dobiti na vremenu kako bi bolest učinila svoje.
Kujundžić više ne urla o ‘hrvatskoj mladosti ‘ i sličnim floskulama koje je ‘prosipao’ pred građane kada se kao predsjednik stranke Hrvatska zora borio za naklonost birača. Kada mu se sad, kao ministru, možda jedini put u životu ukazala prilika da uistinu nešto učini za tu ‘hrvatsku mladost’-nije učinio ništa. Jer eto, novca za našu djecu -nema.
Nije ni čudno što ga nema s obzirom da je upravo bivši predsjednik Kujundžićeve sadašnje stranke HDZ-a,  državu oštetio za najmanje 200 milijuna kuna. Novac dostatan za liječenje najmanje dvadesetoro djece od neuroblastoma.
A koliko su novca izvukli iz države ili utajili poreza  te sve stavili na svoje račune oni kojima suđenja još traju kao i oni kojima još nisu ni počela; Protega (HPB), Todorić (Agrokor), Mamić (NK Dinamo), Kalmeta (HAC, HC), Čobanković (Planinska), Pripuz (CIOS)…
Mislite li da se itko od njih sjetio sedmero mališana u Klaićevoj koji moraju umrijeti da bi oni imali kućerine i ljetnikovce na moru? 
UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA


( izaberite željeni iznos i kliknite na Buy Now nakon čega će vas prebaciti na paypall )


Zahvaljujemo na
 
 

DONATORI HVALA VAM!!

  • IVAN BRATIC-HRV 1$
  • ROBERT GRGETIC-HRV 5$
  • MATEA LACMANOVIĆ-HRV 5$
  • SANDRA BULIC-HRV 5$
  • MIODRAG VOJNIKOVIC-HRV 1$
  • ILIJA MARIĆ-HRV 1$
  • ADO BOSAK-BIH 1$
  • DAMIR PUCIC-USA 5$
  • IVAN KOVAČEVIC-AUSTRALIA 10$
  • VEDRAN RUNIC-GERMANY 5$
  • MARINA SUSTER-AUSTRIA 1$
  • NIKOLA POSAVEC-HRV 1$

( izvor pouzdano.hr )

Broj komentara: 7:

  1. Pozdrav prijatelji, ja sam Maria Guadalupe, tu sam da pomognem svima informirati o svemu što sam doživio na mreži kada sam tražio zajam. Izgubio sam puno novca tražeci kredit dok nisam upoznao VLADIMIR FINANCIJSKU INVESTICIJU. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamati od 2%. Ako vam treba kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da se savjetujete i obratite joj se putem e-maila: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com) ili
    Kontaktirajte WhatsApp: +16014560144 za kreditni zahtjev, hvala na vašem vremenu.

    OdgovoriIzbriši
  2. DOBRO DAN MOJI LJUDI Hrvatske

    ISPITIVANJE O KAKO DOBITIM ZAJAM DA KUPIM KUĆU OD NEKRETNINE I ŽENE
    KREDITNO PODUZEĆE POZOVITE DAVID PAMETNO DRUŠTVO ZA KREDIT. Danas sam VELIKO SREĆAN I
    BOG BLESS DAVID PAMETNO Kreditno društvo.
    ,
    Moje ime je Margarida maria. Dolazim iz grada Abrantes u Portugalu
    Oženjen sam, tražio sam pravu tvrtku za zajam
    u posljednjih 5 mjeseci kupiti kuću
    sve što sam dobio bila je gomila prevare zbog kojih sam ih na kraju vjerovao
    dana, uzeli su mi novac ne dajući ništa zauzvrat, sve
    nada mi se izgubila, zbunio sam se i frustrirao, to nikada nisam htio
    ima li ikakve veze s tvrtkama koje se bave kreditima na internetu, pa sam otišao
    posudite nešto novca od
    prijatelju, rekao sam joj sve što se dogodilo i rekla je da mi može pomoći to
    ona poznaje tvrtku za zajam koja mi može pomoći u bilo kojem iznosu zajma
    potreban mi je s vrlo niskom kamatnom stopom od 2%, da je upravo dobila
    zajam od njih, usmjerila me prema tome kako se prijaviti za kredit
    baš kao što mi je rekla, prijavila sam se za njih
    E-pošta: (davidsmartloancompany1@gmail.com) Nikad nisam vjerovao, ali pokušao sam i ja
    najveće iznenađenje dobio sam kredit u roku od 24 sata, nisam mogao vjerovati,
    Opet sam sretan i bogat i zahvaljujem Bogu na takvom zajmu
    tvrtke poput ove još uvijek postoje na ovim prijevarama na svim mjestima,
    molim vas da savjetujem sve koji su tamo potrebni krediti
    (davidsmartloancompany1@gmail.com) nikada vas neće iznevjeriti, i
    vaš će se život promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte Davida pametna KREDITA
    DRUŽITE se danas i uzmite svoj zajam od njih, Bog blagoslovi pametni zajam Davida
    tvrtku za originalnu ponudu zajma.
     Obavezno kontaktirajte Davidovog pametnog zajma radi svog zajma jer sam ga dobio
    zajam uspješno od ove tvrtke bez stresa...3

    OdgovoriIzbriši
  3. BOŽIĆNI PROMO PERIOD Ponuda za kredit za kamate od 2% primjenjuje se u osobi) (vladimirafinancialinvestment@gmail.com.

    Pozdrav svima, trebate li zajam za rješavanje svih svojih financijskih problema u ovoj godini? Sve što trebate učiniti je raditi s našim uvjetima i bit ćete financijski stabilni u ovom BOŽIĆNOM PROMO PERIODU. Želim da znate da vas možemo izabrati za jednog od naših vrijednih klijenata u BOŽIĆNOM PROMO PERIODU. Naša je dužnost da za ovu i božićnu sezonu osiguramo siguran rad za vas i vi ćete biti odgovorni samo za osiguranje vašeg kredita kako bi mogli sigurno dobiti naše klijente Nudimo sljedeće vrste kredita Osobni zajmovi (sigurni i ne osigurani) Poslovni zajmovi (sigurni i ne osigurani)

    Zajam za konsolidaciju - program s kovanicama s malim ili nultim vrijednostima dostupan po kamatnoj stopi od 2%. Dođite svi i prigrlite ovaj BOŽIĆNI PROMO PERIOD.

    PRVE POTREBNE INFORMACIJE ZA PRIJAVU KREDITA:

    Puno ime:
    Zemlja:
    Grad:
    Dob: Početna adresa Kontakt brojevi telefona:
    Potrebni iznos:
    Trajanje zajma:
    Namjena zajma:
    Bračni status:
    Spol:
    hvala i blagoslovljen Bog.
    WhatsApp + 16014560144
    Kontaktirajte EMAIL: vladimirafinancialinvestment@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

  4. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pročitajte moje svedočenje


    Moje ime je Lisa
    . Zivim u Hrvatskoj, drzavljanka sam srbije i danas sam sretna zena i rekla sam sebi da cu svaki zajmodavac koji izbavi moju porodicu iz nase sirote situacije uputiti na njega svaku osobu koja trazi kredit, on dao mi je sreću meni i mojoj porodici, trebao mi je zajam od 60.000 eura da počnem život ispočetka pošto sam samohrana majka sa 3 djece upoznala sam ovog poštenog i BOGA strahovitog čovjeka zajmodavca koji mi je pomogao sa zajmom od 60.000 eura, on je BOŽI Čovjek, ako ti treba kredit i vratićeš kredit javi mu se reci mu da je to gospođa Katica koja te upućuje na njega. kontaktirajte menadžera SKY Experience zajma Mr.A .S .Austin,
    putem e-pošte: ( contact@skyexperienceloan.com ) ili se prijavite na njihovoj web stranici https://skyexperienceloan.com ( skyexperienceloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav, tražite li zajam za konsolidaciju duga, neosigurane zajmove, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital itd.! Privatni sam zajmodavac, dajem zajmove tvrtkama i pojedincima uz niske i razumne kamatne stope od 2%. Pošaljite e-poštu na: christywalton355@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Želite se zadužiti, a ne znate gdje dobiti pravi kredit?
    Želite pokrenuti posao, ali nemate kapitala?
    Trebate li iz bilo kojeg razloga podnijeti zahtjev za kredit?
    Trebate li božićni kredit.

    Vaša je nada konačno tu jer Elena Nino pruža brze i pouzdane zajmove, njihova je usluga 100% originalna i jamči vam da ćete dobiti zajam prilikom podnošenja zahtjeva, obratite se e-poštom i odobrite ga danas na: elenanino0007@gmail.com

    Hvala vam i Bog vas blagoslovio
    SAMOUVJERENOST
    Ingrid

    OdgovoriIzbriši