UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

ponedjeljak, 23. svibnja 2016.

PAPA FRANJO: JEDINO PUTIN MOŽE SPASITI SVIJET! Svijet stao na Putinovu stranu u borbi protiv Novog svjetskog poretka!



Vladimir Putin je na vrhu popularnosti prema informacijama britanske ankete što ukazuje na to da su ljudi širom svijeta stali uz njegovu odlučnost da uništi Novi svjetski poredak.
Anketa YouGov, međunarodna tvrtka za istraživanje tržišta sa sjedištem u Velikoj Britaniji ispitivala je ljude u 30 različitih država, a predsjednik Putin se našao pri vrhu liste od čak 3.000 svjetskih ličnosti.
Vladimir Putin je po anketi YouGov šesti čovjek u svijetu kome se najviše dive.
Poznato je da su Amerikanci i Englezi inicirali sve svjetske ratove kao i sve hladne ratove zato treba vjerovati ovoj međunarodnoj tvrtki i anketi jer joj je sjedište u Velikoj Britaniji.
Putin, bez dlake na jeziku udara Novi svjetski poredak baš tamo gdje ga boli, razoružavajući Iluminate. Oni su se njega uplašili i upravo zato se on našao na udaru njihovih medija (poznato je da Židovi drže sve svjetske medije) koji pokušavaju na sve moguće načine diskreditirati Putina i Rusiju koja je, kako oni kažu najveća prijetnja miru.
Ova međunarodna anketa pokazuje da su se ljudi širom svijeta počeli buditi i shvaćati o čemu Vladimir Putin govori, tko su iluminati, Bilderberg grupa, hazarski Židovi, Adolf Nicolas, Soros, Rockefeller, Rothschild…..
Afera ‘Panamski papiri’, bez ikakvog učinka, su bili prvi u nizu takvih pokušaja koji očigledno nisu imali nikakvog utjecaja na Putinovu popularnost.
Nikada u povijesti Novi svjetski poredak nije bio u tolikoj kontroli nad zapadnim medijskim operacijama. Istovremeno, Novi svjetski poredak se nikada nije suočavao sa tako moćnim neprijateljem kao što je Vladimir Putin.
Putin nije nasjeo na njihove priče i nastavio je da se ponaša prema svojoj savjesti. ‘Oni’ su mu obećali ogromnu ulogu za njihovim stolom, ali on je prepoznao njihovu igru i zakleo se da će ih uništiti i stvoriti jedan novi normalan svijet.
Putin je zabranio gej brakove jer za homoseksualce kaže da su bolesni i da se trebaju liječiti, zabranio je na 100 godina sadnju Monsantovog sjemena, potjerao Sorosa koji javno poručuje Europi da će biti kako oni kažu.
Tko su to oni? 0,1 posto svjetske populacije bolesnika sastavljenih od hazarskih Židova koji vode glavnu riječ,masona, homoseksualaca i pedofila!
Uistinu bolesnici, a jedan od ‘izabranih’ bolesnika je harvardski nagrađivani profesor Noel Ignatiev koji javno govori da treba uništiti sve bijelce na planeti i pri tom naglašava ‘svim sredstvima koja imaju na raspolaganju’!
Svatko glede sebe, svoju obitelj, svoju državu u kojoj želi živjeti.
Što imamo mi u Hrvatskoj?
2 posto političko-gospodarstvenih kriminalaca koja bezdušno pljačkaju narodne resurse, a samim tim i građane koji ostaju bez temeljnog dohotka,
10 % građana koji žive pristojno( služe ovima od 2 posto) i
88 posto građana na rubu egzistencije, u ovrhama i očekivanju dana kada će zbog malih dugova ostati bez doma i postati beskućnici.
9.stoljeća željenu samostalnu državu, koju su stvorili golobradi i goloruki mladići, najprije su je političari razjeba** a potom , točnije 9.12 2011. godine Jadranka Kosor i Ivo Josipović (pro)dali, potpisavši kapitulaciju, tzv. ‘Lisabonski ugovor’.
Ovaj ugovor je sličan onom kojeg je Ante Pavelić potpisao s tom razlikom što ga je Pavelić potpisao da bi dobili nezavisnu državu, a Kosor i Josipović su potpisali lisabonski ugovor kada smo imali državu priznatu od skoro svih zemalja svijeta.
Kosor i Josipović su u odnosu na Pavelića pravi veleizdajnici kojima je odavno trebalo suditi da imamo pravnu državu.
Hrvatskoj političkoj oligarhiji nije dovoljno što su nas opljačkali pa prazne Slavoniju kako bi doveli Monsanto koji će zasaditi otrov, svoje sjeme zla s kojim nas planiraju potrovati u narednih nekoliko godina!
To se zove pravi korporativni fašizam. Naši političari su pravi fašisti, u službi svjetskih nacista, židovskih hazara, masona , homoseksualaca i pedofila, upravo onih protiv kojih se bori Vladimir Putin.
Naši političari i svi koji im služe su dno dna, a jedni od takvih su i organizatori subotnjeg skupa ‘Hod za život’ koji promiču novi život, a prodaju kontracepcijske proizvode. Naši političari su potpisali AGENDU 21!
Sponzorirani od političara skup ‘Hod za život’ su organizirali ( laburisti su isti dan održali svoj koji su mediji prenijeli) je održan na isti dan kada je održan dugo najavljivani skup protiv Monsanta i TTIP-a koji se održavao u još tridesetak država .
Poznato je da naši glavni elektronski i tiskani mediji skup protiv Monsanta i TTIP-a nisu niti spomenuli, a kamoli izvještavali o njemu, iako su to, po zakonu o informiranju javnosti bili dužni napraviti.
Ali, to je s druge strane dobro, jer se sve više razotkrivaju kao što je i Putin razotkrio, prozreo i upustio se u borbu protiv Novog svjetskog poretka kojemu je osnovni cilj depopularizirati stanovništvo na 500 milijuna odabranih, a 7 milijardi potamaniti kao štakore.
Putinovu borbu protiv iluminata su prepoznali i drugi narodi i zato su u ovoj svjetskoj anketi, davši glas Putinu, jasno poručili Novom svjetskom poretku što misle o onima koji promiču svjetsku demokraciju istovremeno je gušeći na svim poljima prava, ljudskosti , čovječnosti….
Papa Franjo koji je pod kontrolom crnoga pape Adolfa Nicolasa, uspio je za posjeta Rusiji, diskretno poručiti da samo Putin može spasiti svijet od zločinaca koji su ga naumili uništiti.
You Govu anketu židomediji žele na sve načine diskreditirati, kao što i našu stranicu stalno napadaju, počevši sa skidanjem objava,( u dva puta skinuli su nam sa stranice 57 objava), blokiranjem linkova, ubacivanjem virusa, sve više posjete facebook skretničara, do raznoraznih poruka .
Jasno da ne smijemo stati jer predaja znači prihvaćanje poraza unaprijed, a ‘nismo Talijani da se predajemo’, što bi rekli naši stari!

( izvor dalicom.eu / uredio anonymous ) 

Broj komentara: 13:

  1. Hrvati tek sad shvatili. Bar ikad, još nije kasno

    OdgovoriIzbriši
  2. DA BRACO DRAGA PUTIN JE JEDINA LICNOST NA OVOJ PLANETI OD POLITICARA KOJI JE REKAO NE NOVOM SVETSKOM PORETKU KOJI JE ZAPLANIRAO 500 MILIONA LJUDI A DA SVE OSTALE POBIJU POMOCU VAKCINA KOJE FINANSIRA ROK FELER I JOS SE HVALI TE POMOCU GMO HRANOM I KO ZNA CIME JOS PUTIN JE ROSTILDE OCISTIO SA SVOG TLA ALI SU TU ROK FELERI AKO SE OBRACUNA I SA NJIMA OVAJ SVET IMA BUDUCNOSTI BEZ PUTINA NIKAKO.

    OdgovoriIzbriši
  3. Možda je i Putin njihov igrac

    OdgovoriIzbriši
  4. Da li je to tako ili nije ja tvrditi ne mogu. Ali je ocito da se sve urotilo protiv porodice, osnovnog elementa svakog drustva bez obzira na drustveno uredjenje. Ko se odupre pederima i lezbejkama, ko uspije sacuvati porodicu, taj je spasio svjet.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobrp ste ukapirali o cemu se radi.Evo kod nas u Srbiji od 2000 te na vlasti su marionete NWO i opustosili su nam zemlju.Sad nas vode u EU iz koje svi beze!Putin je posle 15 godina propasti uspeo da poveca natalitet u Rusiji i sad ima pozitivan prirodni prirastaj.A kod nas i kod vas je negativniji nego ikada.Eto kuda nas vode marionete NWO na vlasti.Ovo za vasu drzavu ste u pravu,imali ste malo sto ste je imali i nikad je vise verovatno necete imati posto necete moci kao englezi da pobegnete iz EU.Naselice vam arape a vasi ce mladi da se iseljavaju zbog loseg zivota u beli svet.Sad je bitka za covecanstvo u celini.Ili ce Putin da pobedi ili oni.Da nema Putina vec bi pocelo obavezno cipovanje ljudi ali ovako jos ne smeju jer bi se narod pobunio a oni nemaju vlast nad celom planetom!

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobar dan, ja sam Josef Lewis, privatni kreditni zajmodavac koji daje zajam pojedincima, tvrtkama i vladinim ustanovama uz nisku kamatnu stopu od 2%. Znamo da postoji mnogo obitelji vani koje žive na plaćanju platiti ček i druge koji ne mogu brinuti o svojim financijskim obvezama i zbog toga smo ovdje za financijsku obnovu.

    Nudimo široki spektar financijskih usluga koji uključuju: Poslovno planiranje, Financije za poslovanje i razvoj, Nekretnine i hipoteke, Obveze za konsolidaciju dugova, Poslovni zajmovi, Privatni zajmovi, Home refinancing, Hotelski zajmovi, studentski krediti itd. ako ste zainteresirani za zajam i biti bez prevara.

    Email: progresiveloan@yahoo.com
    Tekst / poziv: +1 (603) 786-7565 hvala



    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav prijatelji, ja sam Maria Guadalupe, tu sam da pomognem svima informirati o svemu što sam doživio na mreži kada sam tražio zajam. Izgubio sam puno novca tražeci kredit dok nisam upoznao VLADIMIR FINANCIJSKU INVESTICIJU. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamati od 2%. Ako vam treba kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da se savjetujete i obratite joj se putem e-maila: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com) ili
    Kontaktirajte WhatsApp: +16014560144 za kreditni zahtjev, hvala na vašem vremenu.

    OdgovoriIzbriši
  8. DOBRO DAN MOJI LJUDI Hrvatske

    ISPITIVANJE O KAKO DOBITIM ZAJAM DA KUPIM KUĆU OD NEKRETNINE I ŽENE
    KREDITNO PODUZEĆE POZOVITE DAVID PAMETNO DRUŠTVO ZA KREDIT. Danas sam VELIKO SREĆAN I
    BOG BLESS DAVID PAMETNO Kreditno društvo.
    ,
    Moje ime je Margarida maria. Dolazim iz grada Abrantes u Portugalu
    Oženjen sam, tražio sam pravu tvrtku za zajam
    u posljednjih 5 mjeseci kupiti kuću
    sve što sam dobio bila je gomila prevare zbog kojih sam ih na kraju vjerovao
    dana, uzeli su mi novac ne dajući ništa zauzvrat, sve
    nada mi se izgubila, zbunio sam se i frustrirao, to nikada nisam htio
    ima li ikakve veze s tvrtkama koje se bave kreditima na internetu, pa sam otišao
    posudite nešto novca od
    prijatelju, rekao sam joj sve što se dogodilo i rekla je da mi može pomoći to
    ona poznaje tvrtku za zajam koja mi može pomoći u bilo kojem iznosu zajma
    potreban mi je s vrlo niskom kamatnom stopom od 2%, da je upravo dobila
    zajam od njih, usmjerila me prema tome kako se prijaviti za kredit
    baš kao što mi je rekla, prijavila sam se za njih
    E-pošta: (davidsmartloancompany1@gmail.com) Nikad nisam vjerovao, ali pokušao sam i ja
    najveće iznenađenje dobio sam kredit u roku od 24 sata, nisam mogao vjerovati,
    Opet sam sretan i bogat i zahvaljujem Bogu na takvom zajmu
    tvrtke poput ove još uvijek postoje na ovim prijevarama na svim mjestima,
    molim vas da savjetujem sve koji su tamo potrebni krediti
    (davidsmartloancompany1@gmail.com) nikada vas neće iznevjeriti, i
    vaš će se život promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte Davida pametna KREDITA
    DRUŽITE se danas i uzmite svoj zajam od njih, Bog blagoslovi pametni zajam Davida
    tvrtku za originalnu ponudu zajma.
     Obavezno kontaktirajte Davidovog pametnog zajma radi svog zajma jer sam ga dobio
    zajam uspješno od ove tvrtke bez stresa....!!2

    OdgovoriIzbriši
  9. BOŽIĆNI PROMO PERIOD Ponuda za kredit za kamate od 2% primjenjuje se u osobi) (vladimirafinancialinvestment@gmail.com.

    Pozdrav svima, trebate li zajam za rješavanje svih svojih financijskih problema u ovoj godini? Sve što trebate učiniti je raditi s našim uvjetima i bit ćete financijski stabilni u ovom BOŽIĆNOM PROMO PERIODU. Želim da znate da vas možemo izabrati za jednog od naših vrijednih klijenata u BOŽIĆNOM PROMO PERIODU. Naša je dužnost da za ovu i božićnu sezonu osiguramo siguran rad za vas i vi ćete biti odgovorni samo za osiguranje vašeg kredita kako bi mogli sigurno dobiti naše klijente Nudimo sljedeće vrste kredita Osobni zajmovi (sigurni i ne osigurani) Poslovni zajmovi (sigurni i ne osigurani)

    Zajam za konsolidaciju - program s kovanicama s malim ili nultim vrijednostima dostupan po kamatnoj stopi od 2%. Dođite svi i prigrlite ovaj BOŽIĆNI PROMO PERIOD.

    PRVE POTREBNE INFORMACIJE ZA PRIJAVU KREDITA:

    Puno ime:
    Zemlja:
    Grad:
    Dob: Početna adresa Kontakt brojevi telefona:
    Potrebni iznos:
    Trajanje zajma:
    Namjena zajma:
    Bračni status:
    Spol:
    hvala i blagoslovljen Bog.
    WhatsApp + 16014560144
    Kontaktirajte EMAIL: vladimirafinancialinvestment@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.
    Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  11. URGENT LOAN NEEDED???
    INSTANT AFFORDABLE PERSONAL/BUSINESS/HOME/INVESTMENT LOAN OFFER WITHOUT COST/STRESS CONTACT US TODAY VIA Whatsapp +19292227023 Email drbenjaminfinance@gmail.com

    Hello, Do you need an urgent loan to support your business or in any purpose? we are certified and legitimate and international licensed loan Company. We offer loans to Business firms, companies and individuals at an affordable interest rate of 2% , It might be a short or long term loan or even if you have poor credit, we shall process your loan as soon as we receive your application. we are an independent financial institution. We have built up an excellent reputation over the years in providing various types of loans to thousands of our customers. We Offer guaranteed loan services of any amount to people all over the globe, we offer easy Personal loans,Commercial/business loan,Car loan Leasing/equipment finance, Debt consolidation loan, Home loan, ETC with either a good or bad credit history. If you are in need of a loan do contact us via Whatsapp +19292227023 Call/Text +1(415)630-7138 Email drbenjaminfinance@gmail.com

    Share this to help a soul right now, Thanks

    OdgovoriIzbriši

  12. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    OdgovoriIzbriši
  13. Pročitajte moje svedočenje


    Moje ime je Lisa
    . Zivim u Hrvatskoj, drzavljanka sam srbije i danas sam sretna zena i rekla sam sebi da cu svaki zajmodavac koji izbavi moju porodicu iz nase sirote situacije uputiti na njega svaku osobu koja trazi kredit, on dao mi je sreću meni i mojoj porodici, trebao mi je zajam od 60.000 eura da počnem život ispočetka pošto sam samohrana majka sa 3 djece upoznala sam ovog poštenog i BOGA strahovitog čovjeka zajmodavca koji mi je pomogao sa zajmom od 60.000 eura, on je BOŽI Čovjek, ako ti treba kredit i vratićeš kredit javi mu se reci mu da je to gospođa Katica koja te upućuje na njega. kontaktirajte menadžera SKY Experience zajma Mr.A .S .Austin,
    putem e-pošte: ( contact@skyexperienceloan.com ) ili se prijavite na njihovoj web stranici https://skyexperienceloan.com ( skyexperienceloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši