UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

nedjelja, 29. svibnja 2016.

100% GMO: Evo koje proizvode odmah morate prestati kupovati !!




Jeste li se ikada zapitali koje kompanije morate izbjegavati jer proizvode hranu niske kvalitete ili krše propisane standarde pri proizvodnji iste? U nastavku ćete vidjeti šest velikih igrača prehrambene industrije za koje vam je najbolje da ih počnete bojkotirati.
U dosta navrata pisali smo o pogubnom utjecaju GMO-a na zdravlje. GMO se pokušava na sve načine ugurati i na naša polja, zato su potrebne informacije o štetnosti te umjetno stvorene hrane. Brojna istraživanja objavljena su daleko od očiju javnosti, a dokazala su kako je GMO poguban, donosi ljudima razna oboljenja, od alergija do smrtonosnog raka, pa čak i neplodnosti. Ovo je spisak 6 kompanija koje 100% koriste GMO u svojim proizvodima, zato – daleko od njih.
1. Pepsi
Ova ogromna kompanija je svoje potrošače isfrustrirala s otkrivanjem tajnog sastojka u svojoj hrani, a to je GMO. Podsjetimo se samo kako su nakon što su izgubili tužbu morali platiti 9.000.000 $ kazne za lažno oglašavanje. Tvrdili su da je njihov proizvod „Naked Juice“ 100% -ni prirodni sok, a u stvarnosti bio je pun GMO-a.
2. Kellogg’s
Kompanija Kellogg’s nedavno je platila 5 milijuna dolara zbog izgubljene tužbe. Lažno su označili Kashi proizvode da su „prirodni“ i kako u njima nema umjetnih dodataka. Laboratorijskim istraživanjima pronađeno je kako Kellogg’s u pahuljicama i ostalim proizvodima koristi 100% GMO kukuruz.
3. General Mills
„Ne koristimo genetski modificirane sastojke u izvornim pahuljicama. Naš glavni sastojak su oduvijek bila cijela zrna zoba – i nema GMO zobi. Koristimo malu količinu kukuruznog škroba u kuhanju, i samo jedan gram šećera po obroku radi ukusa. Naš kukuruzni škrob dolazi iz ne-GMO kukuruza, a koristimo samo čisti šećer od šećerne trske „, naveli su iz General Millsa. Ali stvarnost je sasvim drugačija. Kompletnoj GMO zabrani pogoduje tek dva posto dioničarstva kompanije. General Mills-ov direktor je naveo kako „ne vidi problem što u Sjedinjenim Američkim državama proizvodi izrastaju iz biotehnoloških usjeva“.
4. Nestle
Ova kompanija stavlja GMO u dječju hranu. Trebamo li reći više? Nakon javnog pritiska u Južnoj Africi firma je bila primorana ukloniti GMO iz ishrane za dojenčad, ali ih i dalje prodaje u svojoj američkoj verziji firmi.Peter Barbeck-Letmathe predsjednik upravnog odbora Nestlea je 2013. godine izazvao pravu buru negodovanja javnosti zbog bezobraznog poziva na potpunu privatizaciju vode, njegova radikalna stajališta o GM proizvodima i kontroli prehrambenih namirnica su jako dobro poznata, no mišljenje kako ljudi uopće nemaju prava na vodu pokazuje smjer s kojim će vladajući psihopati djelovati u skoroj budućnosti.
5. Hershey’s
Koliko će vam se jesti čokolada nakon što saznate da je Hershey donirao 800.000 $ za poraz Kaliforniji Prop 37 i Washingtonu I-522, dok je Hersehey’s firma donirala 500.000 $ za poraz ovogodišnje anti-GMO inicijative u Oregonu i Coloradu? Kompanija ima samo jedan organski brend-Dagoba.
6. Coca Cola
Ovo carstvo gaziranih sokova zarađuje 1.750.000.000 $ kako bi vaši zubi trunuli od konzumiranja GMO-punjenih sokova. Također koriste i kukuruzni sirup u kojem se nalazi fruktoza, a koji je u cjelosti proizveden od GMO-kukuruza.

OSTALI GMO BRANDOVI

I vaša omiljena...



UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U NASTAVKU
( izaberite željeni iznos i kliknite na Buy Now nakon čega će vas prebaciti na paypall )
Zahvaljujemo na
 
 

DONATORI HVALA VAM!!

  • IVAN BRATIC-HRV 1$
  • ROBERT GRGETIC-HRV 5$
  • MATEA LACMANOVIĆ-HRV 5$
  • SANDRA BULIC-HRV 5$
  • MIODRAG VOJNIKOVIC-HRV 1$
  • ILIJA MARIĆ-HRV 1$
  • ADO BOSAK-BIH 1$
  • DAMIR PUCIC-USA 5$
  • IVAN KOVAČEVIC-AUSTRALIA 10$
  • VEDRAN RUNIC-GERMANY 5$
  • MARINA SUSTER-AUSTRIA 1$
  • NIKOLA POSAVEC-HRV 1$

Broj komentara: 11:

  1. E to je dobro znati koje tocno proizvode treba izbjegavati.. Ovi se sigurno NECE naci vise na mom stolu.!!

    OdgovoriIzbriši
  2. A što reći...profit, profit i profit...samo to je važno...
    A što jedu profiteri?
    I njih će se dočepati GMO...ovci tj. štetni sastojci.
    Zar misle da su izvan svega?
    Ja vjerujem u onu " Što činiš drugome i tebe će dopasti...kad - tad", pa nek' "uživaju" u profiterstvu...

    OdgovoriIzbriši
  3. Copy paste američkog članka. Hersheys i većina liste ni nije u našim dućanima. ako želite biti novinari, istražite relevantne proizvode.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na upozorenju. Sigurno se kod mene neće više naći, ni pod razno.

    OdgovoriIzbriši
  5. auuuu tko bi to pomislio, pa nama uvaljuju tu nezdravu hranu i piće i to po paprenim cijenama ! hvala na upozorenju ! to više ne trošim sigurno !

    OdgovoriIzbriši
  6. nutela baj baj.ali da kažem još nešto,gdje je što nam prodaju gmo voće i povrće po trgovinama i tržnicama,pesticidima zaljevano.kance i samo kancer u svim trgovina je sve puno koncentrata i svakakvog smeća,blago onome ko ima svoj mali komad zemlje i sadi povrće i voće bez prskanja i sa starim sjemenjem a toga još ima po selima mnogo i ljudi to ljubomorno čuvaju.....taj je blagoslovljen

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobar dan, ja sam Josef Lewis, privatni kreditni zajmodavac koji daje zajam pojedincima, tvrtkama i vladinim ustanovama uz nisku kamatnu stopu od 2%. Znamo da postoji mnogo obitelji vani koje žive na plaćanju platiti ček i druge koji ne mogu brinuti o svojim financijskim obvezama i zbog toga smo ovdje za financijsku obnovu.

    Nudimo široki spektar financijskih usluga koji uključuju: Poslovno planiranje, Financije za poslovanje i razvoj, Nekretnine i hipoteke, Obveze za konsolidaciju dugova, Poslovni zajmovi, Privatni zajmovi, Home refinancing, Hotelski zajmovi, studentski krediti itd. ako ste zainteresirani za zajam i biti bez prevara.

    Email: progresiveloan@yahoo.com
    Tekst / poziv: +1 (603) 786-7565 hvala



    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdrav prijatelji, ja sam Maria Guadalupe, tu sam da pomognem svima informirati o svemu što sam doživio na mreži kada sam tražio zajam. Izgubio sam puno novca tražeci kredit dok nisam upoznao VLADIMIR FINANCIJSKU INVESTICIJU. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamati od 2%. Ako vam treba kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da se savjetujete i obratite joj se putem e-maila: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com) ili
    Kontaktirajte WhatsApp: +16014560144 za kreditni zahtjev, hvala na vašem vremenu.

    OdgovoriIzbriši
  9. SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.
    Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši