UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

petak, 20. svibnja 2016.

Šokantno pismo članova EU parlamenta Zoranu Milanoviću: Gdje je nestalo 15 milijarda dolara?



Otvoreno pismo članova Europskog parlamenta Zoranu Milanoviću i Slavku Liniću
Pišu: Monica Macovei, Roger Helmer, Nataša Srdoč i Joel Anand Samy
Poštovani gospodine Milanoviću i gospodine Liniću,
U ime poreznih obveznika država članica Europske Unije i hrvatskih građana i poreznih obveznika zatražili smo od hrvatske vlade da se očituje o problemu više od $15.2 milijardi dolara (€11.4 milijardi) nezakonitih financijskih odljeva. Razočarali smo se izostankom pravovremenog odgovora i nastavljamo tražiti odgovornost.
Kao što znate, Global Financial Integrity, organizacija sa sjedištem u Washington DC-u  koja se bavi istraživanjem i aktivizmom je u svojem izvješću objavljenom u prosincu 2012, našla da je više od $15.2 milijardi dolara napustilo Hrvatsku (video) kroz kriminal, korupciju i poreznu evaziju tokom perioda 2001 do 2010 godine. Tokom istog perioda, porezni obveznici Europske unije slali su financijsku pomoć Hrvatskoj. 
Planira se da će Hrvatska dobiti €11.1 milijardi eura ($14.8 milijardi dolara) sredstava europske unije u periodu 2014 do 2020. godine. Od ogromne je važnosti da ova sredstva ne završe podržavati korumpirane mreže (prijevod teksta) i budu poslana na privatne račune hrvatskih korumpiranih političara, državnih dužnosnika ili njihovih privatnih partnera u kriminalu u Hrvatskoj i jurisdikcijama drugih zemalja.
Gospodine Milanoviću i gospodine Liniću, očekujemo Vaš pismeni odgovor na slijedeća ključna pitanja:
1. Da li su hrvatske vlasti zatražile informacije od vlasti u Lihtenštajnu, Austriji, Švicarskoj, Velikoj Britaniji i drugim zemljama uključujući imena pojedinaca i pojedinačne iznose transferiranih sredstava obuhvaćene nezakonitih financijskim odljevima?
2. Koliko slučajeva nezakonitog bogaćenja je hrvatska država tužila od 1991. godine? Koliko je sredstava naplaćeno za hrvatsku riznicu do sada? Molim vas, dostavite nam detalje svih ovih slučajeva.
Praksa slanja sredstava poreznih obveznika Europske unije Hrvatskoj se ne može nastaviti dok hrvatska vlada ne uspostavi punu odgovornost i polaganje računa. Vlada se mora prihvatiti rješavanja problema nezakonitih financijskih odljeva i korupcijom političara i državnih dužnosnika. Vlada mora naplatiti (izvršiti povrat) sredstava koja su se nagomilavala kroz korupciju i primjeniti mjere kako bi se stalo na kraj korupciji.
Očekujemo Vaše odgovore.
S poštovanjem,
Monica Macovei
Članica Europskog parlamenta
Rumunjska
Roger Helmer
Član Europskog parlamenta
Velika Britanija
Nataša Srdoč
Suosnivačica i Predsjednica Adriatic institut za javnu politiku
Joel Anand Samy
Suosnivač i Dopredsjednik Adriatic institut za javnu politiku



( izvor portaloko.hr / uredio anonymous )

1 komentar:

  1. SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.
    Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši