UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

četvrtak, 22. lipnja 2017.

BIVŠI BANKAR – NA ZABAVI ILUMINATA SAM TREBAO ŽRTVOVATI DJECU



Ronald Bernard u razgovoru s Irma-om Schiffers od nizozemske ‘De Vrije Media TV’
Na jednoj zabavi su od nizozemskog bankara Ronald-a Bernard-a tražili, da ritualno ubije dijete – za njega je to prevršilo svaku mjeru. Izašao je iz tih krugova i odlučio se progovoriti o tome.
Ronald je u nizozemskom TV-ntervjuu opisao svoja iskustva. On u detalje obznanjuje kako je satanska elita obavljala žrtvovanje djece, kako bi svoje članove stavila na probu (testirala) i mogla ih time ucjenjivati. Tijekom svoje karijere, polako ga se uvodilo u te krugove.
„Kad sam ušao unutra, bio sam upozoren: ‚Učini to tek kada 100% ne budeš imao nikakve savjesti.’ Kad sam to tada čuo, nasmijao sam se, ali to nije bilo mišljeno kao šala. Bio sam treniran da postanem psihopat i zakazao sam.“
Ledena savjest je dobila kvar/grešku. U intervjuu, Ronald priča kako je bio uključen u uništavanje talijanske ekonomije i da velike tvrtke dovede pod stečaj, što je pogođene dovelo do samoubojstva i uništenja. Za njegove kolege bankare, to je bio uspjeh koji je bilo vrijedno proslaviti. Smijali su se o tome, da je vlasnik jedne od tih tvrtki nakon što su ga uspjeli dovesti do bankrota, počinio samoubojstvo. Za sobom je ostavio obitelj.
„Gledali smo na te ljude s visine i rugali se. Sve na svijetu je bilo samo proizvod, smeće, sve je bilo bezvrijedno smeće … priroda, planeta, sve se moglo spaliti i srušiti. Ljudi su bili samo beskorisni paraziti, sve dok smo postizali naše ciljeve i dokle god smo bili u mogućnosti da rastemo kao tvrtka.“
Roland zatim opisuje kako je došao do točke na kojoj je to za njega završilo. Već je ušao duboko u krugove Iluminata i morao je potpisati valjani doživotni ugovor, ali se njegova savjest počela polako pokretati/buditi.

„Oprezno rečeno, većina tih ljudi u tim krugovima, nisu slijedili jednu od uobičajenih vjera/religija. Većina tih ljudi su bili luciferijanci. Isprva sam mislio da je to smiješno i mislio da je to bajka i da ništa od toga nije istina. No, za ove ljude je to istina i stvarnost. Oni služe nečem nematerijalnom, što oni zovu ‚Lucifer’.“
Ronald je bio odveden na mjesta, koja su bila crkve Sotone. Posjetio ih je i „oni“ su ondje održavali svoje svete mise. Prisutne su bile gole žene, alkohol i droge. Isprva ga je to zabavljalo i nije vjerovao u te stvari – još nije bio uvjeren da je to zaista stvarno. Po njegovom mišljenju su zlo i tama bili u samim ljudima, tako da još nije prepoznao vezu. „Dakle, bio sam gost u tim krugovima i jako mi se dopalo gledati sve te gole žene. To je bio dobar život. Ali, konačno je došlo do točke kada sam bio pozvan da sudjelujem u žrtvovanjima inozemstvu. To je razlog zašto vam sve ovo pričam.“
Ronald je u tom trenutku skoro počeo plakati i imao je poteškoće da nastavi dalje.
To je za mene bio prijelom … Tu su bila djeca!On ih je trebao ritualno ubiti, ali to jednostavno nije mogao podnijeti. U tom trenutku su mu došle suze. Irma Schiffers je htjela nakratko prekinuti razgovor, ali Ronald nastavlja svoju priču.
„Nakon toga sam se polako počeo slamati. Sam sam imao teško djetinjstvo i proživio sam mnogo toga. To me jako pogodilo i za mene promijenilo sve … To je potom bio svijet u kojem sam se ponovo pronašao. Počeo sam time da sam odbijao izvršavanje određenih zadataka. Nisam više mogao raditi svoj posao i to me učinilo opasnim.”
Ronald više nije bio u mogućnosti funkcionirati kako se od njega očekivalo.
„Razlog za sve što se događa u svijetu, je da ONI imaju svih u džepu. Mora vas se biti u mogućnosti manipulirati i ucjenjivati – ali da mene mogu ucijeniti, bio je za njih vrlo teško. Dakle pokušali su to učiniti preko te djece i to me slomilo.“ 
Dalje je objasnio da Iluminati tom taktikom ucjenjuju političare na cijelom svijetu. Ako netko pretražuje internet, naći će više nego dovoljno svjedoka, da se potvrdi, da sve to nije bajka Walt Disney-ja. Tu istinu nalazimo širom svijeta i Iluminati to rade tisućama godina.
Bernard nastavlja:
„Ranije sam studirao teologiju, pa sam vidio da se čak u Bibliji može pronaći informacije o tim postupcima među Izraelcima. Razlog zašto je prvih 10 plemena Izraela bilo protjerano iz Babilona, su bila ritualna ubojstva djece. Oni su žrtvovali djecu, to se zna. Sve to me učinilo vjernikom, jer sam sada shvatio da postoji više u životu, nego samo ono što se može uočiti. Postoji nevidljivi svijet. To je stvarno!“
Ronald objašnjava da on govori o snagama mraka i manifestaciji Svjetlosti. Od tada je čvrsto uvjeren da se sve što je rečeno o Iluminatima, zapravo istina.
„Tama je stvarno biće. Pronašao sam što je zapisano u Bibliji. No, takvo što je ne samo u Bibliji, može se naći i u mnogim knjigama.“, pa spominje ”Protokole sionskih mudraca“ i kaže da ta knjiga po njegovom mišljenju odražava stvarnost.
„Stvarno je postojao trenutak odvajanja od manifestacije Svjetlosti, gdje je jedna skupina otišla svojim putem i sobom uzela bijes i jaku mržnju. Samo malo njih to shvaća ozbiljno. To je uništavajuća snaga, koja mrzi naše vrijednosti i našu hrabrost. Ta sila mrzi Stvaralaštvo i Život i učiniti će sve da nas potpuno uništiti. Način da se to postigne, jest podijeliti čovječanstvoPodijeli pa vladaj je njihova istina …
Čovječanstvo je manifestacija Svjetlosti, to je stvarno Stvaralaštvo. Dokle god vas se dijeli s političkim strankama ili po boji kože, može se prema luciferijanskom stajalištu, potisnuti vašu punu moć. Stoga ne možete sami ustati, jer ako bi to učinili, onda bi luciferijanci izgubili. To pohlepno čudovište bi nestalo.“
Na kraju razgovora je Ronald ispričao još jednu priču:
„Uvijek ispričam priču o jednom starom američkom generalu, koji je jednom prilikom zamračio cijelu sobu punu ljudi. Oči se priviknu na tamu, ali još uvijek ništa ne možete vidjeti. General nije rekao ni riječi i odjednom je upalio upaljač. To malo Svjetlo je bilo dovoljno za iskusiti, da je već mala manifestacija Svjetla bila dovoljna da su svi opet mogli vidjeti jedni druge. Tada je rekao „ ‚TO je SNAGA našeg SVJETLA.‘  “
Ronaldov savjet za čovječanstvo je jednostavan:
„Moramo se probuditi i shvatiti što se stvarno događa oko nas. Ako se ujedinimo i odbijemo tamu, čovječanstvo može uništiti Iluminate prije nego što oni nas unište. Kada dođemo skupa, možemo se pobrinuti da ova cijela prljava povijest prestane postojati. Tako brzo to može ići!“
Ronald Bernard nije jedini zviždač koji razotkriva stvari o djelovanju Iluminata i njihovih žrtvenih rituala. U samo posljednjih nekoliko mjeseci bilo je novih žrtava i svjedka takvih postupaka.
„Tko želi znati više, treba baciti pogled u moju knjigu „Moj otac je bio MiB” (Man in Black). U njoj postoje pozadinske informacije o Babilonskom Bratstvu i mnoštvo informacijama od strane upućenih o žrtvama kontrole uma, kao što je Michael Prince i drugi, koji razotkrivaju što se događa na tim sotonskim zabavama elite.“
Izvornik

1 komentar:


  1. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    OdgovoriIzbriši