UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

subota, 29. srpnja 2017.

EVO ŠTO NAS ČEKA: Oni koji neće imati novca za plaćanje poreza na jedinu nekretninu, ostat će bez nje kada im dug premaši 20.000 kuna!


Jedina se nekretnina, izmjenama Ovršnog zakona, ne smije plijeniti za svote manje od 20 tisuća kuna Zato će od 1.1. 2018. oni koji neće imati novca za plaćanje poreza na jedinu nekretninu u kojoj žive, ostat bez nje onda kada im dug premaši 20.000 kuna!  

Ako imaju dvije nekretnine, onda nema niti te zaštite. A druga nekretnina može biti i zapušteno zemljište na nekom kršu ili bilo kakva djedovina.

“Nema vodovoda, struje ima dok ne zagrmi, kuća je stara, naslijedio sam je od roditelja, a oni od svojih roditelja i djedova. Ne mislim tamo živjeti, a u cijelom selu ostalo dvoje ljudi. Nema budućnosti, radnih mjesta, liječnika… Danas u to selo samo vukovi navraćaju, tako je za Slobodnu Dalmaciju jedan čovjek objasnio svoju situaciju oko novog poreza na imovinu. On, piše Slobodna Dalmacija, još uvijek  ne vjeruje da će mu na te stare zidine koje je gradio njegov prapradjed stići porezna uplatnica. Ne vjeruje da će dogodine na stančić u kojem živi dobiti također uplatnicu za novi porez. Čuo je nešto, a njegova nam supruga kaže – kakvi porez, to je naš stan, platili smo već sve poreze na njega, živimo od svojih mirovina i nemamo od čega plaćati nove poreza?!

Nažalost od od prvog siječnja 2018. ukida se komunalna naknada i porez na kuće za odmor, a sve kuće i stanove kojih je u zemlji 2,2 milijuna, oporezuju se novim porezom na nekretnine. Novim nametom oporezivat će se i garaže, građevinsko zemljište, sakralni objekti osim onih koji služe za obavljanje vjerskih obreda…

Prve dvije godine taj porez će biti jednostavna zamjena komunalne naknade, a 2020. opet će se promijeniti pravila igre i određivat će se prema tržišnoj vrijednosti nekretnine. Za nekretnine izgrađene nakon 1988., porez će biti veći od komunalne naknade, kao i za one s dodanim sadržajem, poput bazena ili igrališta. Isto vrijedi za nekretnine u kojima nitko stalno ne živi ili se iznajmljuju.

Sugovornik Slobodne Dalmacije zato kaže

“Neka ta moja stara četiri zida nosi država. Ionako nemam koristi od te kuće, ne mogu je prodati ni darovati”

No, prevario se samo u jednom. Država mu djedovinu neće uzeti sve dok ima mirovinu. Ovrhom će mu s mirovine uzimati porez preko Fine.


UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U NASTAVKU

( izaberite željeni iznos i kliknite na Buy Now nakon čega će vas prebaciti na paypall )
Zahvaljujemo na
 
 

DONATORI HVALA VAM!

GAYATRI ČAKLOVIĆ-HRV 1$
  • IVAN BRATIC-HRV 1$
  • ROBERT GRGETIC-HRV 5$
  • MATEA LACMANOVIĆ-HRV 5$
  • SANDRA BULIC-HRV 5$
  • MIODRAG VOJNIKOVIC-HRV 1$
  • ILIJA MARIĆ-HRV 1$
  • ADO BOSAK-BIH 1$
  • DAMIR PUCIC-USA 5$
  • IVAN KOVAČEVIC-AUSTRALIA 10$
  • VEDRAN RUNIC-GERMANY 5$
  • MARINA SUSTER-AUSTRIA 1$
  • NIKOLA POSAVEC-HRV 1$

( izvor pouzdano.hr )

1 komentar:

  1. SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.
    Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši