Agnes Gonxha Bojaxhiu, poznatija kao Majka Tereza, rođena je u Skoplju na početku prošlog stoljeća. Zaredila se u jednom irskom samostanu, a svoj misionarski rad je započela 1948. u Kalkuti. Četiri godine kasnije osnovala je Dom za umiruće. Sve do smrti bila je najpopularnija pripadnica KC. Ta je žena bila isto tako i najveći sakupljač donacija u KC.
A kada Vatikanu daš stotine milijuna dolara koje si kroz donacije prikupila, umjesto da taj novac proslijediš potrebitima, kojima je i uostalom bio namijenjen, tada te iz zahvalnosti pravedna i milosrdna crkva nagradi time da te sveticom proglasi.
Jer ti si, Majko Terezo, svoj posao odradila fakat svetački, da ne bubnem - prvoklasno.
Toj svetoj ženi nije bilo bitno od kuda novac stiže. Od prinčeva, pjevača, glumaca, prljavog novca diktatora ... Bitno je bilo da stiže i da ga se prosljeđuje KC. Ta je svetica uz Nobelovu nagradu za mir ušićarila još poneko priznanje.
I onda je kao bomba odjeknula objava znanstvene studije pod nazivom "Les côtés ténébreux de Mère Teresa" kanadskih istraživača koji iznimnu pažnju posvećuju grani znanosti koja se naziva "Religieuses". S obzirom na škrtarenje Majke Tereze, mogli bismo se zapitati gdje su nestali milijuni dolara koje je ona navodno skupljala za najsiromašnije od najsiromašnijih?
Dotična je svetica organizirala referendum u Irskoj o zabrani rastave braka, au isto je vrijeme razvod Diane i princa Charlesa podupirala riječima kako je, eto, nesretan.
Novac joj je naravno bio uplaćen.
Majka Tereza nije bila prijatelj siromašnih. Ona je bila prijatelj siromaštva. Stalno je ponavljala kako je patnja dar od boga. Provela je život u suzbijanju jedinog lijeka protiv siromaštva, a to je osnaživanje žena i njihova emancipacija. Umjesto toga, uvjeravala ih je kako su obična stoke koja služi za obvezatni rasplod.
Mnogi ljudi su postali još siromašniji i bolesniji zbog Majke Tereze, a bilo bi ih još više siromašno i bolesno da se pratio njen primjer. Ona je bila fanatik, fundamentalist i prevarant, a Crkva često oficijalno brani i štiti one koji napastuju nevine, što nam razjašnjava koliko je Crkva zaista moralna i etična.
U njezinoj biografiji pod nazivom "Mother Teresa: a Biography," koju je napisala Meg Greene, navedeni su podaci o medicinskom zanemarivanju u ustanovama koje je osnovala u Kalkuti. Od milijuna dolara koje je dobila, skoro ništa nije išlo na zbrinjavanje bolesnika. Ležali su na dekama na hladnom betonu, bili su im uskraćeni analgetici te se doslovno čekalo da umru u boli i patnji.
"Ima nešto prelijepo u tome kad vidim kako siromašan čovjek prihvaća svoju sudbinu, da pati kao Krist na križu. Svijet dobiva jako puno iz njihove patnje. "
Naročito ako se tuđa patnja naplaćuje u milijunskim iznosima.
Sami kardinali KC okarakterizirali su njezina stajališta kao ortodoksna pa i fundamentalistička.
Web stranica Slate - "Ovo je primjer čistog srednjevjekovnog elitizma i korupcije Crkve u kome se siromašnima propovijeda život u strahu od paklene vatre pomisle li o razvodu, dok su okrunjene glave uglavnom mogle raditi što žele uz blagoslov klera i Crkve."
Kada je u Indiji eksplodirala tvornica pesticida u Bhopalu, iako je dobila brojne donacije, stradalima je ponudila tek svoje molitve i talismane s Djevicom Marijom.
Iako je svoje stado učila da je patnja nešto što će ih u raj odvesti, sama se liječila u najskupljim klinikama.
Mnogo je još primjera o kojima bi KC trebala raspravljati kad je u pitanju dotična svetica i njeno proglašenje istom, ali KC o tome ne raspravlja. I nikada neće.
Larivee i njegov tim su naveli kako se stvarna količina doniranog novca zapravo ne zna, jer je svetica objavila samo neke od bankovnih računa s donacijama.
Ali ono što se zna jest činjenica da svetica nije nimalo svijeta. Već je sadistički um u službi licemjerstva Katoličke crkve.
Nema komentara:
Objavi komentar