Vukelićev MOST KOJI NE vodi nikamo Grdosija vrijedna 50 milijuna kuna i dalje bez funkcije i smisla
Dvotračni most kod Karlovca dugačak 304 metra ni danas nije u funkciji, niti se do njega može doći jer - ne postoje prilazne ceste!
KARLOVAC - Prije točno četiri godine radnici Hidroelektre-niskogradnje završili su gradnju mosta preko rijeke Korane, koji je u javnosti prozvan Vukelićevim mostom.
Dvotračna grdosija duga 304 metra ni danas nije u funkciji, niti se do nje može doći jer ne postoje prilazne ceste.
U beton građevine bez smisla ulupano je 50 milijuna kuna, a da bi ona dobila smisao potrebno je ulupati još 250 milijuna kuna.
Toliko bi, naime, koštao projekt 6,2 kilometra duge obilaznice Karlovca od karlovačkog Mostanja do Vukmanićkog Cerovca.
Investitori, Hrvatske ceste, za tako nešto nemaju novca , a nitko ne zna kada će ga biti.
Radove na gradnji 2007. godine otvorio je tadašnji ministar prometa Božidar Kalmeta rekavši da se radi o kapitalnom objektu u prometnom i razvojnom smislu te da je on dio Vladinog projekta intenzivnog građenja zaobilaznica i spojeva državnih cesta i autocesta s gradovima, zračnim lukama i poslovnim zonama diljem Hrvatske da bi se podigla gospodarska konkurentnost.
Svečanosti su bila nazočna još dva ministra, pokojni Branko Vukelić i Berislav Rončević , tadašnji ministar unutarnjih poslova.
300 MILIJUNA KUNA ZA TUNEL IZ NIČEGA U NIŠTA Porezni obveznici platili još jedan apsurd
Tunel kod Omiša gradi se već godinama, kako bi se rasteretile prometnice, ali kad za mjesec dana bude gotovo, bit će odličan primjer čudnovate neorganizacije i već udomaćenog apsurda.
Naime, na izlazu iz tunela nema ceste, već provalija i na njenom dnu rijeka Cetina. Omišani u šali nazivaju tunel "iz ničeg u ništa".
"Hrvatske ceste aktivno rade na izradi studije. Isto tako prikuplja se sva potrebna dokumentacija kako bi aplikacija mogla biti poslana prema EU fondovima", kazala je glasnogovornica Hrvatskih cesta za Dnevnik Nove TV na temu mosta preko Cetine i drugog dijela obilaznice.
"Ovo se ne može nikako iskoristiti, možemo jedino uzgajat gljive", rekao je omiški gradonačelnik Ivan Kovačić, kako prenosi Dnevnik.hr .
U dio omiške obilaznice, zajedno s tunelom, porezni obveznici platili su do sada oko 300 milijuna kuna .
Naime, na izlazu iz tunela nema ceste, već provalija i na njenom dnu rijeka Cetina. Omišani u šali nazivaju tunel "iz ničeg u ništa".
"Hrvatske ceste aktivno rade na izradi studije. Isto tako prikuplja se sva potrebna dokumentacija kako bi aplikacija mogla biti poslana prema EU fondovima", kazala je glasnogovornica Hrvatskih cesta za Dnevnik Nove TV na temu mosta preko Cetine i drugog dijela obilaznice.
"Ovo se ne može nikako iskoristiti, možemo jedino uzgajat gljive", rekao je omiški gradonačelnik Ivan Kovačić, kako prenosi Dnevnik.hr .
U dio omiške obilaznice, zajedno s tunelom, porezni obveznici platili su do sada oko 300 milijuna kuna .
Nema komentara:
Objavi komentar