UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

srijeda, 3. siječnja 2018.

SUICID zbog ovrhe: RADIJE SE ZAPALIO, nego doživio ponižavajuću deložaciju iz svog doma!


”Danas je trebala biti provedena nasilna deložacija! Molimo za tihu sućut. Teret ove tragične smrti neka se zapiše na vječni grijeh duše i zemaljske savjesti banaka, FINE, ovrhovoditelja, svih pravnih stručnjaka i svih saborskih zastupnika od 2010. do 2017. koji su problematiku prezaduženih samo pogoršavali”, navode Blokirani

Administratori stranice ‘Blokirani‘ objasnili su danas, čini se, pravu pozadinu vijesti o ‘Užasu na Krku’, gdje je u plamenu život izgubila jedna osoba. U srijedu, 3. siječnja 2018., je, naime, trebala biti provedena nasilna deložacija (još jedna u nizu!) vlasnika kuće.

Očajni vlasnik je, prema svemu sudeći, radije zapalio i sebe i kuću, nego doživio ponižavajuću deložaciju iz vlastita doma! A pripremio je, čini se, i dodatno iznenađenje za moguće uljeze…

”Danas je trebala biti provedena nasilna deložacija! Molimo za tihu sućut.
Teret ove tragične smrti neka se zapiše na vječni grijeh duše i zemaljske savjesti banaka, FINE,ovrhovoditelja, svih pravnih stručnjaka i svih saborskih zastupnika od 2010. do 2017. koji su problematiku prezaduženih samo pogoršavali umjesto da, na vrijeme, ljudima pomognu a kako im godinama vec ukazujemo i rješenja predlažemo i po nekim točkama i hitno zahtijevamo. AMEN!”, napisali su na svojoj stranici aktivisti Blokiranih te podijelili link teksta:

‘UŽAS NA KRKU Vatrogasci pronašli karbonizirano tijelo, po kući bile razmještene plinske boce’

Deke natopio benzinom!
”U ranim jutarnjim satima u Puntu, Ulica kralja Zvonimira 135 došlo je do požara kuće. U kući su vatrogasci pronašli karbonizirano tijelo.

Odmah po dojavi da gori kuća relativno smo brzo i stigli na adresu ali nažalost, cijeli drugi kat već je bio u plamenu, kazao nam je u telefonskom razgovoru zapovjednik JVP Grada Krka Dinko Petrov.

Borba s vatrom trajala je dva sata dok nismo obuzdali plamen, veli nam zapovjednik te dodaje da je dogašivanje trajalo još dva sata. Bilo je izuzetno mnogo gorivog materijala i kad smo došli do sobe ugledali smo tijelo na krevetu.

Razmještene plinske boce
I prvi kat i potkrovlje bilo je puno deka, krpa, gorivog materijala koji je čini mi se bio i natopljen benzinom, a bile su po etažama razmještene i plinske boce pa smo dodatno uložili napor da izbjegnemo i gore posljedice ali i spriječili ugrožavanje susjednih kuća, kazao nam je zapovjednik.

Očevid je započeo nakon što je požarište osigurano i okončano dogašenje gorućeg materijala. S obzirom da smo neslužbeno doznali da su u tijeku sudski postupci imovinsko pravnog karaktera, moguće je da će policija fokusirati daljnju istragu u tom pravcu.

Materijalna šteta već sada se procjenjuje, bit će velika”, objavio je Novi list.

Broj komentara: 12:

  1. Odgovori
    1. Dobar dan,

      Trebate li bez osobnog ili poslovnog kredita bez pritiska i uz brzu suglasnost? Mi smo vam u Global Financeu pružili prave zajmove kako bi zadovoljili vaše potrebe.

      Naš proces uključuje;

      * INTERES NISKOG RATA!

      * FAST LOAN PRODAJA!

      * LAKO I STRES SLOBODNO OBRADU.

      * GARANTAN DAN PRIJE NAMJENE DAN!

      * 100% POVJERENJE I GENUINO!

      Obratite nam se sada za više informacija o ponudama za kredit i okončat ćemo vaše financijske probleme

      Kontaktirajte nas putem:

      EMAIL: sarahharvey@myglobalfinancefund.com

      Izbriši
  2. zajam! zajam!! zajam!!!
    Tražite uglednu i akreditiranu privatnu tvrtku koja nudi kredite za životnu priliku. Nudimo sve vrste kredita na vrlo brz i jednostavan način, osobni zajmovi, auto krediti, hipotekarni zajmovi, studentski krediti, poslovni krediti, investicijski zajmovi, konsolidacija duga i još mnogo toga. Jeste li odbili banke i druge financijske institucije? Trebate li kredit za konsolidaciju ili hipoteku? Nemoj više izgledati kao da smo ovdje kako bismo sve svoje financijske probleme učinili stvarom iz prošlosti. Mi posuđujemo sredstva pojedincima i tvrtkama kojima je potrebna financijska pomoć po stopi od 2%. Nije potreban broj socijalnog osiguranja i nije potrebna provjera kredita, 100% zajamčeno. Želim koristiti ovaj medij kako bismo vas obavijestili da pružamo pouzdanu i pomoćnu pomoć i rado ćemo vam ponuditi zajam.
    Pošaljite nam e-mail na: (victoriaemmanuelloan@gmail.com) kako biste se prijavili za kredit

    OdgovoriIzbriši
  3. Moje ime je Valeria Marco, pre 6 meseci, moj poslovni kolaps, nisam imao nade da ponovo dobijem svoj posao. Pokušao sam da pozajmim novac iz banke, ali nisam imao dovoljno novca na svojoj kreditnoj kartici i nema imovine kao kolateral za dobijanje zajma, a onda je moja vrlo bliza prijateljica Camila Diego, upoznala me sa nekim kreditorima preko interneta GINA MORGAN LOAN COMPANY LTD. Ta kreditna kompanija ove žene je mogla da mi da zajam od 160.000 evra bez imovine kao kolaterala ili kreditne kartice, ali mi je ona dala poverenje. Tako su moji prijatelji rekli sebi zašto sam sebično, pa sam odlučio da podelim ove informacije sa svima. Ako vam je potreban kredit od pouzdanog zajma, pozajmljivac kontaktirajte Ginu Morgan preko njene e-pošte: ginamorganloancompany@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. kredit! kredita!! kredit!!!Jeste li u potrazi za renomiranim i akreditirani privatni kredit tvrtka koja nudi kredite za životna prilika.Nudimo sve vrste kredita u vrlo brzo i jednostavan način, Potrošački krediti, auto krediti, hipotekarni krediti, Studentski krediti, poslovni krediti, investicijske kredite, dug konsolidacija i još mnogo toga.Te odbačene od strane banaka i drugih financijskih institucija?Treba ti konsolidacije kredit ili hipoteku? Ne izgledaju više kao da smo ovdje da bi sve svoje financijske probleme stvar prošlosti.Mi posuditi sredstva za pojedince i tvrtke koje trebaju financijsku pomoć po stopi od 2%.Nema socijalno potrebna i nijedan kreditni ček potrebno, 100% zajamčeno.Želim koristiti ovaj medij da vas obavijestiti da smo pružiti pouzdan i podrška pomoć i rado će vam ponuditi kredit.Onda nam pošaljite e-mail na: (mariannelson2012@gmail.com) za podnošenje zahtjeva za kredit

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobar dan, ja sam Josef Lewis, privatni kreditni zajmodavac koji daje zajam pojedincima, tvrtkama i vladinim ustanovama uz nisku kamatnu stopu od 2%. Znamo da postoji mnogo obitelji vani koje žive na plaćanju platiti ček i druge koji ne mogu brinuti o svojim financijskim obvezama i zbog toga smo ovdje za financijsku obnovu.

    Nudimo široki spektar financijskih usluga koji uključuju: Poslovno planiranje, Financije za poslovanje i razvoj, Nekretnine i hipoteke, Obveze za konsolidaciju dugova, Poslovni zajmovi, Privatni zajmovi, Home refinancing, Hotelski zajmovi, studentski krediti itd. ako ste zainteresirani za zajam i biti bez prevara.

    Email: progresiveloan@yahoo.com
    Tekst / poziv: +1 (603) 786-7565 hvala



    OdgovoriIzbriši
  6. Dragi tražioci kredita

    U bilo kakvim finansijskim poteškoćama? Da li želite da započnete svoj biznis? Ova kreditna kompanija osnovana je organizacija za ljudska prava širom svijeta s jednim ciljem pomoći siromašnima i ljudima sa finansijskim poteškoćama u životu. Ako želite da se prijavite za kredit, vratite nam se s detaljima ispod email: elenanino0007@gmail.com

    Ime:
    Potreban iznos kredita:
    Trajanje zajma:
    Broj mobitela:

    Hvala i Bog blagoslovi
    POVJERENJE
    Elena

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobar dan,

    Trebate li bez osobnog ili poslovnog kredita bez pritiska i uz brzu suglasnost? Mi smo vam u Global Financeu pružili prave zajmove kako bi zadovoljili vaše potrebe.

    Naš proces uključuje;

    * INTERES NISKOG RATA!

    * FAST LOAN PRODAJA!

    * LAKO I STRES SLOBODNO OBRADU.

    * GARANTAN DAN PRIJE NAMJENE DAN!

    * 100% POVJERENJE I GENUINO!

    Obratite nam se sada za više informacija o ponudama za kredit i okončat ćemo vaše financijske probleme

    Kontaktirajte nas putem:

    EMAIL: sarahharvey@myglobalfinancefund.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Are you blacklisted? Struggling to get a personal loan? Has your application been DECLINED due to Low Credit Score? Over COMMITTED? Affordability? But you know you can afford this loan. Loans Approved in 12hours, you can email us at collinsguzmanfundings@gmail.com

    OdgovoriIzbriši


  9. Sam bio u potrazi za kredit za izdvojiti moje račune i dugove, onda sam vidio komentare o Blank ATM kreditne kartice koje se mogu sjeckan povući novac iz bilo kojeg bankomata oko vas. Sumnjao sam na taj način, ali sam odlučio pokušati tako što sam kontaktirao {blankatm156@gmail.com} i odgovorio je svojim smjernicama o načinu rada kartice. Bio sam uvjeren da kartica može povući $ 5,000 instant dnevno i pripisana je $ 50,000 tako da sam zatražila jednu i platila naknadu za isporuku za dobivanje kartice, nakon 24 sata kasnije, bio sam šokiran da vidim agenta UPS-a u mom rezidentu s potpisao sam i vratio se unutra i potvrdio rad kartice nakon što je agent otišao. To nije nikakva sumnja jer imam karticu i koristio sam karticu. Ovaj hakeri su SAD-based hakeri krenuo pomoći ljudima s financijske slobode! Kontaktirajte ovu e-poštu ako želite obogatiti ovu Via: blankatm156@gmail.com

    OdgovoriIzbriši


  10. Sam bio u potrazi za kredit za izdvojiti moje račune i dugove, onda sam vidio komentare o Blank ATM kreditne kartice koje se mogu sjeckan povući novac iz bilo kojeg bankomata oko vas. Sumnjao sam na taj način, ali sam odlučio pokušati tako što sam kontaktirao {blankatm156@gmail.com} i odgovorio je svojim smjernicama o načinu rada kartice. Bio sam uvjeren da kartica može povući $ 5,000 instant dnevno i pripisana je $ 50,000 tako da sam zatražila jednu i platila naknadu za isporuku za dobivanje kartice, nakon 24 sata kasnije, bio sam šokiran da vidim agenta UPS-a u mom rezidentu s potpisao sam i vratio se unutra i potvrdio rad kartice nakon što je agent otišao. To nije nikakva sumnja jer imam karticu i koristio sam karticu. Ovaj hakeri su SAD-based hakeri krenuo pomoći ljudima s financijske slobode! Kontaktirajte ovu e-poštu ako želite obogatiti ovu Via: blankatm156@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Saya Suryanto dari Indonesia di Kota Palu, saya mencurahkan waktu saya di sini karena janji yang saya berikan kepada LADY ESTHER PATRICK yang kebetulan adalah Tuhan yang mengirim pemberi pinjaman online dan saya berdoa kepada TUHAN untuk dapat melihat posisi saya hari ini.

    Beberapa bulan yang lalu saya melihat komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Nurul Yudianto dan bagaimana dia telah scammed meminta pinjaman online, menurut dia sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan Mrs. ESTHER PATRICK. (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Saya memutuskan untuk menghubungi NURUL YUDIANTO untuk memastikan apakah itu benar dan untuk membimbing saya tentang cara mendapatkan pinjaman dari LADY ESTHER PATRICK, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Lady. Saya bersikeras bahwa dia harus memberi tahu saya proses dan kriteria yang dia katakan sangat mudah. dari Mrs. ESTHER, yang perlu saya lakukan adalah menghubunginya, mengisi formulir untuk mengirim pengembalian, mengirim saya scan kartu identitas saya, kemudian mendaftar dengan perusahaan setelah itu saya akan mendapatkan pinjaman saya. . Lalu saya bertanya kepadanya bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab bahwa hanya itu yang dia lakukan, yang sangat mengejutkan.

     Saya menghubungi Mrs ESTHER PATRICK dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati untuk saya, saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya disetujui dengan sukses tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akun saya, saya diminta membuat janji untuk membagikan kabar baik tentang Mrs. ESTHER PATRICK dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini untuk kejutan terbesar saya, saya menerima peringatan Rp350.000.000. jadi saya menyarankan semua orang yang mencari sumber tepercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. ESTHER PATRICK melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) untuk mendapatkan pinjaman yang dijamin, Anda juga dapat menghubungi saya di Email saya: (suryantosuryanto524@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši