UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

nedjelja, 7. kolovoza 2016.

HEP-ovom bezobrazluku nema kraja: Raznim smicalicama prisiljavaju građane da ne prijeđu konkurenciji!



Iz Društva za zaštitu potrošača poručuju da svaki slučaj u kojem HEP lažima i ucjenama pokušava zadržati postojećeg korisnika prijave društvu ili Državnom inspektoratu. U samo nekoliko mjeseci HEP je izgubio oko 20 tisuća kučanstava a mogao bi i više, posebice nakon što je javnost saznala da skuplju struju plaćamo kako bi se njihovi šefovi vozili u 740 novih automobila.
Ulazak strane konkurencije u opskrbi električnom energijom na hrvatsko tržište definitivno je zatekao domaćeg monopolistu.
Pravi rat snižavanja cijena (za koje su u HEP-u samo par mjeseci ranije tvrdili da je nemoguće) pokrenule su dvije nove tvrtke slovenski GEN-I i njemački RWE koji domaćem monopolistu žele uzeti značajan komad tržišta u opskrbi više od dva milijuna hrvatskih kućanstava.
Očito u vremenu krize hrvatskim je građanima ušteda od 10 kuna itekako značajna pa je do sada HEP izgubio oko 20-tak tisuća potrošača, a broj bi bio i daleko veći da Hrvatska elektroprivreda raznim smicalicama, na svaki mogući način, pokušava spriječiti građane da prijeđu konkurenciji.
Potvrdu toga dobili smo ovih dana i kod novih distributera struje koji se žale kako gotovo svaki drugi zahtjev za promjenom opskrbljivača HEP "minira" raznim obrazloženjima.
Najčešći HEP-ov izgovor je da ne mogu odobriti prelazak kod novog opskrbljivača zato što "brojila spomenutog potrošača nisu očitana dulje od 12 mjeseci". Drugo opravdanje za očito iživljavanje nad hrvatskim građanima je da "taj i taj korisnik nije uredni platiša, odnosno da postoji višemjesečno dugovanje koje tek treba podmiriti".
U oba slučaja radi se najperfidnijoj HEP-ovoj laži. Naime, javio nam se korisnik iz Zagreba (S.B.) koji nam je pokazao obračun iz šestog mjeseca i uredno plaćene račune i akontacijske rate a za kojeg HEP tvrdi da mu brojilo nije očitano dulje od 12 mjeseci. Drugi primjer također iz Zagreba dao nam je jedan od dva nova opskrbljivača. Korisnik s Pantovčaka htio je promijeniti opskrbljivača no za njega je HEP ustvrdio kako nije uredan platiša i kako ima evidentiran dug od nekoliko tisuća kuna. Očajni i povrijeđeni (M.K.) htio je zbog besramne laži tužiti HEP no odvjetnici su mu kazali kako je to samo gubljenje vremena jer takav jedan postupak HEP može otezati godinama a do tada će on morati ostati "neuredni platiša" nacionalnoj kompaniji.
U Društvu za zaštitu potrošača savjetuju građane da svaki takav slučaj prijave društvu i Državnom inspektoratu te svakako pokušaju riješiti na HEP-ovim šalterima jer tamo se ipak s njima ne mogu igrati "ping pong" kao što rade preko svojih besplatnih i službenih telefona. Naime ako ovih dana nazovete HEP i sami zatražite očitanje brojila zbog promjene opskrbljivača, u HEP-u će vas "vozati" od jednog telefonskog broja do drugog a u većini slučajeva telefon će samo zvoniti, zvoniti i zvoniti bez obzira što zovete u radno vrijeme.
Mnogi građani su iz inata ovih dana odlučili promijeniti opskrbljivača posebice nakon najnovijih medijskih napisa o tome da HEP unatoč ogromnim gubitcima koje su godinama plaćali građani preskupom cijenom struje, kupuje 1.540 novih vozila od kojih će polovina služiti za posao a drugu polovinu (740) će koristiti šefovi.  
Da je situacija ozbiljna svjedoče i očajnički pokušaji HEP-a koji je početkom ljeta i sam odlučio sniziti cijenu struje svojim korisnicima (očito se može), ali je konkurencija odmah odgovorila novim snižavanjem.
HEP-ov bezobrazluk očito nema granica jer dok su Elektroslavonije i Elektrodalmacija već snizili cijeni, napravili obračun i poslali nove uplatnice s nižom cijenom, Elektra Zagreb koja ima najveće tržište to još nije napravila izgovarajući se da su cijelo ljeto prvo čekali potvrdu iz Hrvatske regulatorne agencije koje uopće nisu ni trebali a sada još nisu stigli očitati brojila?
Ukratko, želite li promijeniti opskrbljivača morate se naoružati strpljenjem jer će vam HEP vrlo vjerojatno praviti probleme. Naime, iz GEN-i-ja i RWE-a tvrde kako jedan od pet ljudi kojem HEP ne odobri prelazak ni ne pokušava istjerati stvar do kraja nego ostaju u HEP-u.
Osim toga građane ne trebaju buniti ni naručeni članci i komentari po državnim medijima u kojima "neovisni" energetski stručnjaci sami izračunavaju koji je opskrbljivač najpovoljniji i svaki dođe do istog zaključka – najpovoljniji je naravno HEP iako je njihova cijena struje između 7 i 10 posto veća od konkurencije!!!
Dakle sve je jasno, samo ni takvo ponašanje HEP-a neće trajati vječno jer je konkurencija već upozorila nadležne institucije Europske unije na neprimjereno ponašanje nacionalnog monopoliste.


( izvor portaloko.hr / uredio anonymous ) 




Nema komentara:

Objavi komentar