UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

nedjelja, 30. travnja 2017.

RUNTIĆ JAVNO POTVRDIO: ‘Da HDZ me probao kupit’, sve sam prijavio policiji!’


I sad bi me kupili za judine škude, za šaku papirića s likovima hrvatskih velikana.
Član Kluba zastupnika Mosta Hrvoje Runtić danas je izjavio da su ga probali ‘kupiti’ članovi HDZ-a u zamjenu za glas potpore ministru Zdravku Mariću.
– Išli su preko člana moje obitelji. Zvao je jedan njihov posrednik, dugogodišnji član HDZ-a i koji je s tim članom moje obitelji prijatelj 25 godina. To je bilo preksinoć predvečer kad je zvao na telefon da se nađu jučer u jednom kafiću u Vinkovcima. Taj član obitelji je mislio da je to prijateljska kava, objasnio je Runtić za N1 televiziju.
– Ja sam to odmah jučer, čim mi je član rekao, prijavio policiji. HDZ će sada poslati teško topništvo na mene. Ja ništa neću potpisati, nikakve ponude neću potpisati i neka se klone moje obitelji, izjavio je Runtić.
Hrvoje Runtić na svom je Facebook profilu objelodanio saržaj “bombe” koju su iz Mosta najavljivali danima. To bi trebala biti stvar koja će srušiti Andreja Plenkovića. Na svom Facebook profilu, Runtić je objavio:
“U Chicagu su gangsteri opljačkali narod cijeli…”
I sad bi me kupili za judine škude, za šaku papirića s likovima hrvatskih velikana.
Sad bi oni da se ja samolobotomiziram, nakon što su mi oteli sve, nakon što su zgazili desetke tisuća obrtnika, poduzetnika i građana, osiromašili stotine tisuća, potjerali u bijeli svijet desetke tisuća ljudi, stvorili državu u kojoj je nemoguće živjeti.
MISLITE DA IMA CIJENA ZA SVE TO?
Znam da ste izradili moj psihološki profil i da mislite da ste mi našli slabu točku, znam da znate sve o meni, ali fulali ste jednu stvar. Najbitniju stvar. #ObrazNemaCijenu
Sad bi riješili sve “financijske situacije” i meni i svima mojima, vratili bi nam kuću koju nam je otela #Zaba, hitno donijeli Ovršni zakon u skladu s mojim željama, sve bi sada napravili, samo moram stisnuti zeleni gumb, samo moram zaboraviti milijardu njihovih nepravdi.
Samo moram zabiti nož u leđa Boži, Nikoli, Ivani, Miri i Miroslavu, oba Marka, Anti, Vlahi, Kovi, Panetu, Ljubici i Ines, Davoru, Mari, Profi, Ružici, Jeli, svima, pa i samom sebi.
I da šutim. (“Ali šuti, Jure mali…”)
Manite se telefona, kava, manite se moje žene, moje obitelji i prijatelja. MANITE SE MOG OCA! Manite se ćorava posla i skupljajte licemjere, ima ih u Saboru dovoljno. JA NISAM NA PRODAJU!
PS A svima onima koji pola godine govore da sam se pristupanjem Mostu prodao Hadezeu, šaljem iskreno i od srca jedan lijepi veliki srednji prst.
Hrvoje Runtić, nezavisni zastupnik i član Kluba zastupnika Mosta. a nekad jedan od supredsjednika Živog zida i njegova supruga Mihaela Varga, bivša članica Glavnog odbora Živog zida, u jesen 2016. godine su medije punili optužbama na račun trojca Sinčić-Palfi-Pernar.
Na izborima 11. rujna Runtić je s prvog mjesta liste Jedina opcija u IV. izbornoj jedinici dobio 1824 glasa i ušao u Sabor, dok je Varga s 14. mjesta liste u V. izbornoj jedinici osvojila 981 preferencijski glas, što nije bilo dovoljno da ispred bivšeg Mostovca Ivice Mišića (1303 glasa) uđe u Sabor.

( izvor dnevno.hr )

Nema komentara:

Objavi komentar